Specs laptop onvindbaar?

Pagina: 1
Acties:

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 19:05
Ben desperaat op zoek naar de specs (vooral nog het type chipset en gewicht) van een HP Pavilion ze4603EA notebook. Inmiddels het halve internet afgestruind (hp.com, google, copernic) en niet veel verder gekomen dan dit...

http://www.cotubex.be/inf...cat=&artnr=30358&navniv=2

Heeft iemand de gouden tip waarmee ik de volledige specs te weten ga komen, of zelfs de specs.pdf die HP ooit wel uitgegeven zal hebben?

Alvast thx voor enige hulp 8)7

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-01 11:56
De specs zoals ze op die site staan lijken me nog wel redelijk wat specs.
Helaas heb ik ook al; vaker bij HP moeten vernemen dat de bepaalde apparaten totaal niet meer op hun site terug te vinden zijn. :/

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

PAVILION ZE4603EA XP-2.5G+ 30GB 256MB 15IN DVD/CDRW XPH

Dit is het meeste wat ik kan vinden :X
* Atlas zoekt nog ff door :)

edit:

En ik is dom tralalala.
En ik moet eerst lezen :|

Echt vaag dat op dat hele WWW niets erover is te vinden :?

[ Voor 35% gewijzigd door Atlas op 14-07-2004 22:04 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-01 20:30

Speedpete

was barman

De 4600 serie heeft een ATI RADEON IGP 320M... Zoeken op ze4600 levert best veel op, de 4603 zal een variant zijn...

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• retspan
Speedpete schreef op 14 juli 2004 @ 22:26:
De 4600 serie heeft een ATI RADEON IGP 320M... Zoeken op ze4600 levert best veel op, de 4603 zal een variant zijn...
Thx for the effort guys.

De variaties binnen een dermate grote serie van HP brengt helaas nog steeds veel onduidelijkheid met zich mee :'( CPU's lopen uiteen van XP 1800 tot 2800, Scherm is 14" of 15", etc, etc...gewicht ken ik dan natuurlijk ook nog niet bepaald...

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

retspan schreef op 14 juli 2004 @ 22:40:
[...]

Thx for the effort guys.

De variaties binnen een dermate grote serie van HP brengt helaas nog steeds veel onduidelijkheid met zich mee :'( CPU's lopen uiteen van XP 1800 tot 2800, Scherm is 14" of 15", etc, etc...gewicht ken ik dan natuurlijk ook nog niet bepaald...
http://h10025.www1.hp.com...ng=en&cc=us&lc=en&dlc=en&

Misscgien heb je hier iets aan...???

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• retspan
Helaas leidt dit ook niet tot specs...ben er inmiddels achter dat HPs interne ref. voor dit model dv233 is en dat de relevante dv233e.pdf zou moeten heten...de aanhouder wint zeggen ze maar wel ongeloofelijk dat van een laptop dit her en der nog verkrijgbaar is geen full specs meer te vinden zijn |:(

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

retspan schreef op 14 juli 2004 @ 23:50:
Helaas leidt dit ook niet tot specs...ben er inmiddels achter dat HPs interne ref. voor dit model dv233 is en dat de relevante dv233e.pdf zou moeten heten...de aanhouder wint zeggen ze maar wel ongeloofelijk dat van een laptop dit her en der nog verkrijgbaar is geen full specs meer te vinden zijn |:(
Op die pagina is ook een contact button... Mail ze eens ?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

LuCarD schreef op 14 juli 2004 @ 23:52:
[...]
Op die pagina is ook een contact button... Mail ze eens ?
^^ slim

En als mensen geen specs achter laten op verkoop sites en je ze nergens kan vinden kan je dan niet beter gaan kijken waar je voor je buget een goede laptop kan vinden die aan je specs doen zonder dagen lang rond te bazuinen zonder resultaat. Dat kan denk ik veel makkelijker vooral als er zat laptops zijn met zo`n prijskaartje die zo ongeveer de zelfde specs hebben :)

Om een lullig linkje achter te laten bijvoorbeeld de [rml][ Notebook Best Buy Guide] juli 2004 - Inleiding[/rml]

[ Voor 10% gewijzigd door disjfa op 14-07-2004 23:56 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• retspan
:D TOCH NOG GEVONDEN, WOOHOO: http://www.hp-expo.com/productpdfs/dv233e_be_dut.pdf
LuCarD schreef op 14 juli 2004 @ 23:52: [...] Op die pagina is ook een contact button... Mail ze eens ?
Gedaan maar niet meer nodig, toch thx.
disjfa schreef op 14 juli 2004 @ 23:55:
[...]

^^ slim

En als mensen geen specs achter laten op verkoop sites en je ze nergens kan vinden kan je dan niet beter gaan kijken waar je voor je buget een goede laptop kan vinden die aan je specs doen zonder dagen lang rond te bazuinen zonder resultaat. Dat kan denk ik veel makkelijker vooral als er zat laptops zijn met zo`n prijskaartje die zo ongeveer de zelfde specs hebben :)
Ben ik niet helemaal met je eens, wetende dat ik deze nieuw voor 799 op de kop kan tikken :9
Pagina: 1