Toon posts:

[Visio 2003] Afdrukproblemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nadat ik de layout van een Visio bestand heb aangepast het probleem dat als ik een bestand liggend wil afdrukken dit staand uit de printer komt. Het maakt op dit moment niet meer uit welk bestand ik afdruk, zelfs als ik een nieuw bestand afdruk doet ie staand i.p.v. liggend.

Bij paginainstellingen staat dus liggend aangevinkt en ik heb NIET liggen te kloten aan instellingen bij Visio, ik heb alleen wat geschoven met de inhoud van het bestand :9

Het probleem doet zich tot nu toe alleen voor bij Microsoft Visio 2003, Microsoft Word 2003 heeft dit probleem niet.

Ik heb al gezocht hier op GoT, Google, Microsoft Help & Support en de Office pagina, ik kwam echter nergens ditzelfde probleem tegen.

Software specs:

Windows XP SP1a (met alle updates)
Microsoft Office 2003 (met alle updates)

Hardware Specs:

HP Deskjet 3820 met laatste printerdrivers
HP PSC 2175 met laatste printerdrivers

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 20:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
We zijn inmiddels weer een dagje verder en ik heb het volgende geprobeerd:

Verse installatie van Visio (met en zonder updates geprobeert)

Afdrukinstellingen op staand, maar dan drukt ie ook op staand af, en niet toevallig op liggend :(

Niemand enig idee of een richting waar ik het nog in kan zoeken ?

edit:
Ik heb het euvel gevonden, ik druk af op conceptkwaliteit, als ik deze op normaal zet wordt het visio bestand wel liggend afgedrukt, zal wel in de drivers zitten o.i.d. ik vind het wel goed...

Slotje plz...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 01:03 ]

Verwijderd

Hier nog een Visio 2003 gebruiker...

Heb je al geprobeerd om je printerdrivers opnieuw te installeren. Ik heb zelf een HP PSC2115 en daar heb ik hetzelfde probleem mee gehad. Na een install van de meest recente drivers van de HP site was bij mij het probleem weg.

Suc6