Toon posts:

Call of duty opstart probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He, ik krijg bij het opstarten het bericht dat mijn driver niet goed is. Ik heb hem upgedate...mis niet de juiste ofsow maar hij doet het nog niet. Het betreft om een onboard video kaart. Moto gp2 draaid hij lekker en medal of honor ook....dat zijn toch vergelijkende spellen?? mijn mobo is:
k7vm400m zit volgens windows een via s3 400m/400n op.
256 mb ram
1700+

• Nick The Heazk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09-2024

Nick The Heazk

Zie jij er wat in?

Ik vrees dat je CoD niet zal kunnen spelen. Het spel vereist namelijk iets beters dan een onboard kaart. Er zijn vele gevallen bekend waarbij bv de MX reeks van GF4 het liet afweten. Ik weet niet zeker meer de exacte reden maar ik dacht dat het iets met DX9.0 was, als je wilt zoek ik het even op?

Edit: CoD maakt gebruik van DX9.0b. en waarschijnlijk zal je onboard kaart maar DX7.0 ondersteunen (gezien de ouderdom van de AMD, zou ik ook kunnen opzoeken, maar ben net iets te lui omdat het probleem hier duidelijk is). Ook kan het zijn dat jouw kaart gewoon niet ondersteund is omdat de makers niet verwachten dat iemand CoD zou spelen met zulke kaart. Die message van verkeerde drivers is wel illuster. Ik vermoed dat het spel jouw videokaart valselijk erkent als een APG-grafka en dus vermeld dat de drivers voor deze kaart verkeerd zijn. Daarom kan je eens proberen drivers te downloaden van de overeenstemmende grafka (kijk naar welke core je hebt - van je onboard kaart). Al bij al denk ik niet dat jouw systeem in staat is om CoD te draaien -> Tijd voor een upgrade!

Waarom MoH wel draait? veel minder grafisch en DX8.0.

[ Voor 59% gewijzigd door Nick The Heazk op 14-07-2004 21:27 ]

Performance is a residue of good design.

Verwijderd

Topicstarter
ow oke, het was de bedoeling eerst ff een tijdje het hier mee te doen maar dat lukt dus nu al niet meer egt...na 1 dag :P....maar ff spare voor 3d kaart dan.....aanrader onder de 75 ongv?en wat bedoel je met die core.....snelheid van de chip? naja bedankt....