Ik heb een geforce II MX (zonder heatsink en fan), welke loei heet wordt. Is een blue orb makkelijk op deze kaart te plaatsen?
Verwijderd
moet je ff kijken of er twee gaatjes zitten op 2 hoeken van de chipset zoja dan kan er hoogstwaarschijnlijk een blorb op. Welke geforce is dat btw en op welke snelheden draait die?
Het is een Creative Labs Geforce 2 MX.
Standaard 174 / 286
GPU overklokken lukt helemaal niet (crashes).
Mem overklokt naar 305 geeft op de lange duur ook problemen -> daarom gewoon weer op default.
Standaard 174 / 286
GPU overklokken lukt helemaal niet (crashes).
Mem overklokt naar 305 geeft op de lange duur ook problemen -> daarom gewoon weer op default.
Verwijderd
Als je wilt oc'en zou ik idd een blorb erop gooien en geheugensinks kopen bij http://www.ocshop.nl daar haal je echt goede resultaten mee!
Zelfs geen heatsink:?Op zondag 24 december 2000 23:50 schreef Tellie het volgende:
Ik heb een geforce II MX (zonder heatsink en fan
Dacht dat ze dat allemaal op z'n minst wel hadden.
Een cliche is ooit origineel begonnen
Verwijderd
Is dat een speciale, illigale versie ofzo???
Alle Geforce's hebben toch standaard een fan+sink???
Ik vind het maar vreemd dat er niets op zit, geen wonder dat je hem niet kan overklokken en dat hij zo heet wordt.
Owja, en om terug te komen op je vraag:
Ja, dat zou gemakkelijk moeten gaan, ff 2 schroefjes vastdraaien en hij zit erop.
Alle Geforce's hebben toch standaard een fan+sink???
Ik vind het maar vreemd dat er niets op zit, geen wonder dat je hem niet kan overklokken en dat hij zo heet wordt.
Owja, en om terug te komen op je vraag:
Ja, dat zou gemakkelijk moeten gaan, ff 2 schroefjes vastdraaien en hij zit erop.
Verwijderd
Lang niet alle gefore 2's hebben een fan maar de meeste toch wel een heatsink dacht ik. En zitten die 2 gaatjes er nou?
Verwijderd
die van mij heeft alleen een heatsink. nooit overgeklokt, slechte ervaring mee. is een geforce 2 mx
hoe duur was die ddr geforce mx? ik neem aan dattie goedkoper was dan de sdram versie, want de ddr is namelijk langzamer als de sdram versie.
wat ze op die mx hebben gegooid is met 64 bit bus ipv de normaal gebruikte 128 bit op de gf2 en de gf DDR. je had dus beter de sdram kunnen nemen tenzij die ddr erg veel goedkoper was maar dat betwijfel ik
wat ze op die mx hebben gegooid is met 64 bit bus ipv de normaal gebruikte 128 bit op de gf2 en de gf DDR. je had dus beter de sdram kunnen nemen tenzij die ddr erg veel goedkoper was maar dat betwijfel ik
Pagina: 1