Ik ben een webshop aan het maken (just 4 fun) en dat probeer ik natuurlijk op een zo goed mogelijke manier te doen. Bij het onwerpen van mijn Product Class kom ik al een beetje in de knoop. Misschien kan iemand mij een inzicht verschaffen.
Ik heb de volende data per Product
Dus bijvoorbeeld:
Hoe zou de Product class er volgens jullie uit moeten zien? Op het moment heb ik dit:
Maar hoe nu verder? Een apart object maken voor options en variations maken die ik weer binnen de Product class aanroep? En hoe zou zoiets er dan uitzien?
Ik heb de volende data per Product
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Product Id (string) Name (string) Description (string) Variation (array) Id (string) Name (string) Option (array) Id (string) Name (string) Value (string) |
Dus bijvoorbeeld:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| 234 Car A very nice one 23 Color 12 Blue BL 13 Yellow YL 14 Green GR 28 Speed 23 Fast FST 24 Faster FSTR |
Hoe zou de Product class er volgens jullie uit moeten zien? Op het moment heb ik dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Product var Id var Name var Description var Variations function setId function getInfo function getVariations (straks komt er nog add,remove,update bij) |
Maar hoe nu verder? Een apart object maken voor options en variations maken die ik weer binnen de Product class aanroep? En hoe zou zoiets er dan uitzien?