TV-Out Radeon 9800 Pro

Pagina: 1
Acties:

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:09
Hoi ik wil mijn pc beeld clonen naar mijn tv alleen ik krijg het maar niet voor elkaar om de resolutie van mijn Compaq 21"CRT beeldscherm op 1280-1024 te zetten en mijn resolutie van mn Philips breedbeeld op 800-600 :(
Als mijn Compaq op 1280-1024 staat en mijn tv op een andere resolutie dan krijg ik niet het volledige beeld op mn TV.
TV is aangesloten via S-vhs naar Scart.

wat wel lukt is Compaq 1024-768 en tv 1024-768 maar dit vind ik voor mn desktop niks en mijn tv moet eigenlijk 800-600 zijn om nog wat te kunnen lezen

Ik hoop dat iemand me kan helpen

alvast bedankt _/-\o_

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 23:28
klopt... dat kan nooit... je kan niet een groter beeld clonen op een kleiner scherm. je tv is 1024x768, en kan nooit een hogere resolutie weergeven, zonder dat je door het beeld scrollt.
clonen betekent ook het beeld 1 op 1 kopieren, dus ook de lettergrootte en het aantal pixels tussen de vensters etc etc. aangezien je tv niet zoveel pixels heeft, beweegt het beeld dus.
wat wil je precies doen? films kijken kan mbv overlay en dan instellen fullscreen op tv en venstertje bijv op je desktop.

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:09
jpvk007 schreef op 14 juli 2004 @ 18:36:
klopt... dat kan nooit... je kan niet een groter beeld clonen op een kleiner scherm. je tv is 1024x768, en kan nooit een hogere resolutie weergeven, zonder dat je door het beeld scrollt.
clonen betekent ook het beeld 1 op 1 kopieren, dus ook de lettergrootte en het aantal pixels tussen de vensters etc etc. aangezien je tv niet zoveel pixels heeft, beweegt het beeld dus.
wat wil je precies doen? films kijken kan mbv overlay en dan instellen fullscreen op tv en venstertje bijv op je desktop.
ik wil voornamelijk gewoon bier drinken _/-\o_ met een paar vrienden en dan tegelijk gamen of msn b.v. :D maar ik ben er achter dat als ik mn game op de resolutie van de tv zet dat het dan wel klopt. het kan niet anders ben ik bang..