Cooler Master Cosmos S, X2 5600, X850XT, 4GB, 3.7 Terabyte
Ja
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
nee: daar kunnen ook tijdelijke bestanden uit je huidige sessie tussen staan. Niet handig dus.
Gooi alleen oudere bestanden weg
where is my car?
Alsof dat uitmaakt. Temp is temp. Alles wat daar staat wordt vroeg of laat weggegooid. Er loopt hoogstens iets vast of zo, maar dat gebeurt wel vakernixan schreef op 14 juli 2004 @ 17:58:
nee: daar kunnen ook tijdelijke bestanden uit je huidige sessie tussen staan. Niet handig dus.
Uiteraard is het beter om dit net na het booten te doen, als je nog niets hebt opgestart.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Maar meestal als die van de huidige sessie zijn zijn ze wel in gebruikt en KAN je ze dus niet verdwijderen dat geeftie dan vanzelf wel aan..
En eens in de zoveel tijd gooi ik hem zelf ook helemaal leeg (voor zover dat dus kan op een aantal bestand in gebruik na) en nog nooit problemen mee gehad dus ook ik zeg volmondig JA die kun je leeggooien.
En eens in de zoveel tijd gooi ik hem zelf ook helemaal leeg (voor zover dat dus kan op een aantal bestand in gebruik na) en nog nooit problemen mee gehad dus ook ik zeg volmondig JA die kun je leeggooien.
Nee, niet blindelings leeghalen. Er zijn een paar programma's die er hun programma bestanden "neerpleuren". Wat je het beste kunt doen is selectief die directory leeghalen, er zijn sowieso een aantal directory's die makkelijk herkenbaar zijn en die wegkunnen.
Maar als je het aandurft kun je er natuurlijk voor kiezen om alle programma's af te sluiten en gewoon blindelings alles te verwijderen....
Maar als je het aandurft kun je er natuurlijk voor kiezen om alle programma's af te sluiten en gewoon blindelings alles te verwijderen....
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 13:22
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Als je wilt, noem eens een voorbeeld van wat je WEL laat staan. ZoalsVerwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 18:00:
Maar meestal als die van de huidige sessie zijn zijn ze wel in gebruikt en KAN je ze dus niet verdwijderen dat geeftie dan vanzelf wel aan..
dawuss al zegt "temp=temp". Daar hoor je niks te bewaren
OOk voor jou: noem eens een voorbeeldoheng schreef op 14 juli 2004 @ 18:05:
Nee, niet blindelings leeghalen. Er zijn een paar programma's die er hun programma bestanden "neerpleuren". Wat je het beste kunt doen is selectief die directory leeghalen, er zijn sowieso een aantal directory's die makkelijk herkenbaar zijn en die wegkunnen.
[ Voor 35% gewijzigd door We Are Borg op 14-07-2004 18:06 ]
Verwijderd
Weet geen concrete voorbeelden te noemen maar ik doe gewoon een ctrl + a'tje en dan shift + deleteje en dan geeft ie van een aantal bestanden aan dat ze in gebruik zijn dus niet kunt verwijderen en de rest verwijder ik ook gewoon want ben het met je eens!
Wat heeft dit met PMG te maken? 
Gewoon weggooien, als zo'n bestand open wordt gehouden door een draaiend proces lukt 't niet en laat je die gewoon staan en gooi je de rest weg. Kijk volgende keer even voor dit soort vragen in het WOS subforum (Windows gerelateerde vragen
)
Gewoon weggooien, als zo'n bestand open wordt gehouden door een draaiend proces lukt 't niet en laat je die gewoon staan en gooi je de rest weg. Kijk volgende keer even voor dit soort vragen in het WOS subforum (Windows gerelateerde vragen
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()