Toon posts:

Nieuw watercoolingsetje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi ,

Ik ben van plan om me een nieuw watercooling setje aan te schaffen voor mijn CPU aangezien hij soms wat te warm werd met de standaard cooler en deze ook teveel lawaai maakte .
Mijn oog viel op de Thermaltake Bigwater omdat deze aan de binnenkant zat ( dus geen lelijk uitsteeksel van een cooler alachteren de case ) en omdat deze mooi oogde in mijn case en redelijk stil was ( met de blauwe leds en groen "water" aangezien mijn case ook aan de binnekant blauw oplicht en 29 DBa ipv 48 DBa 8)7 nu ) .
Heeft er iemand ervaring met dit setje ? Is dit een goeie keuze of bestaan er betere in dezelfde trend ( blauwe leds , intern , redelijk stil ) ?

Dank ,
WieTie :9

Verwijderd

review
http://www.casejunkies.co...php?upn=010001&hl_id=2168
Rest mag je zelf uitzoeken, ik heb het al opgezocht voor je en ik ga het zeker niet ook nog eens lezen.

Verwijderd

Topicstarter
Euh da is geen review das gewoon een artikel wa et allemaal bevat :/ :?

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
use the google my friend! your rewards shall be bountyfull....

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:37
Gewoon ff google en je vind er vast wel review. De 2e link die ik vond was gelijk al een review.

En nee, ik ga hem niet voor je posten... Je mag ook wel iets initiatief tonen...

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
misschien is dit topic meer iets voor DOC?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:40
Deze gaat van PMG naar DOC. Ik heb m'n twijfels omdat je zelf ook wel iets had kunnen uitzoeken maar okay.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• MoNo79
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09-2025
Wat dacht je van de Zalman Radiator die maakt 0 db herry, dus lekker stil.
Ook valt de prijs erg mee 225 euro in totaal.

edit

Oh sorry je zocht intern 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door MoNo79 op 14-07-2004 19:06 ]

Verwijderd

Volgens mij zitten hier: [rml][ WC] Het grote waterkoelingtopic deel X[/rml] de mensen die je kunnen helpen. Daar had je deze vraag ook kunnen stellen.
Pagina: 1