hallo mensne ik heb pas geleden een pentium 3 tje gekocht met wat geheugen 192mb sdram en een nieuw moederbord.. nou had ik hier mijn oude videokaart en andere kaarten ingestopt... en windows 98 erop geinstalleerd
alles ging goed dacht ik... tot ik een minuut in windows zat... alle drivers enzo waren geinstalleerd van de win cd... fantastisch dacht ik geen gezeuer maar naar 1 minuut kwam ik erachter dat ik opeens niks meer kon doen
mijn muis bleef op die plek haken en mijn toetsenbord reageerde ook neit meer windows blijft op die plek hangen
dus ik windows xp erop gezet maar zelfde probleem doet zich voor
weet iemand wat ik hierop meot doen kan het ana mijn oude vid kaart liggen?
of ligt het aan de software iets ik hoop dat dit in het goeie forum staat zo niet zou u mij dan even een prive bericht kunnen sturen waar ik mijn topic kan terugvinden wordt namelijk echt gek
porbeer eens een andere videokaart zo kun je uitsluiten waar het wel of niet aan ligt. post ook even je specs dat maakt het wat makkelijker voor ons. je topic kun je altijd terug vinden bij myreact bovenaan
[ Voor 17% gewijzigd door Sneak[3G] op 14-07-2004 17:24 ]
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Verwijderd
Wat heb je zelf geprobeert?
je kan ook een andere videokaart erin doen en dan testen.
edit: Klote! weer te laat
je kan ook een andere videokaart erin doen en dan testen.
edit: Klote! weer te laat
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 17:25 ]
Als je dit zowel in 98 als in xp hebt, lijkt het me sterk dat dit een software probleem is.
Ik heb een topicreport aangemaakt om dit topic te laten verplaatsen...
alhoewel, ik het niet veel kans geef..
Je bent erg summier met je informatie.. geeft niet aan wat je allemaal geprobeert hebt.
Ik denk dat dit een geheugen probleem is.
Kijk eens op: http://www.memtest86.com om een test diskette te maken.
Ik heb een topicreport aangemaakt om dit topic te laten verplaatsen...
alhoewel, ik het niet veel kans geef..
Je bent erg summier met je informatie.. geeft niet aan wat je allemaal geprobeert hebt.
Ik denk dat dit een geheugen probleem is.
Kijk eens op: http://www.memtest86.com om een test diskette te maken.
Verwijderd
ik zou je post iets duidelijker en overzichtelijker opstellen als ik jou was. Verder kunnen we met de gegeven informatie niet zoveel.
Ik vermoed dat er iets mis is met het geheugen of de videokaart die je erin gestopt hebt. Probeer deze problemen eens uit te sluiten door eerst een andere videokaart erin te zetten en daarna ander geheugen. Als je geen geheugen voor handen hebt kun je ook de modules apart testen, dus omstebeurten er eentje in en dan kijken of het probleem weg is.
Verder kun je je geheugen testen met memtest86 of vergelijkbare tooltjes
Ik vermoed dat er iets mis is met het geheugen of de videokaart die je erin gestopt hebt. Probeer deze problemen eens uit te sluiten door eerst een andere videokaart erin te zetten en daarna ander geheugen. Als je geen geheugen voor handen hebt kun je ook de modules apart testen, dus omstebeurten er eentje in en dan kijken of het probleem weg is.
Verder kun je je geheugen testen met memtest86 of vergelijkbare tooltjes
Verwijderd
Je topic terugvinden kan altijd via de myreact knop en vervolgens bij post-historyVerwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 17:22:
of ligt het aan de software iets ik hoop dat dit in het goeie forum staat zo niet zou u mij dan even een prive bericht kunnen sturen waar ik mijn topic kan terugvinden wordt namelijk echt gek
Mja, weinig op te zeggen...
Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens goed door aub
Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens goed door aub
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()