Google is your friend
Typ gewoon in Adata 512MB DDR 500MHz PC4000 review en bewonder
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Verwijderd
Oftewel: erbij zetten waar je al gezocht hebt.
En ik denk niet dat dit topic in Die Har Overclocking& Cooling hoort. Lijkt me meer iets voor de Processor's Mobo's en Geheugens
Ik wil natuurlijk weten van mensen die dit geheugen hebben wat hun OC ervaringen zijnVerwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 17:05:
Misschien dat je iets meer in je startpost moet zetten
Oftewel: erbij zetten waar je al gezocht hebt.
En ik denk niet dat dit topic in Die Har Overclocking& Cooling hoort. Lijkt me meer iets voor de Processor's Mobo's en Geheugens
En is 500Mhz niet snel genoeg dan
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Het kan natuurlijk altijd snellerAMD-FreaK schreef op 14 juli 2004 @ 17:19:
@Yukon, dan moet je je startpost ff wat duidelijker maken, er even bij zetten wat de OC ervaringen zijn.
En is 500Mhz niet snel genoeg dan![]()
Verwijderd
dat snappen wij ook
heb je dit geheugen gekocht? zoja, wat zijn je eigen ervaringen? Heb je um OC'ed of.... of.... enz.
Zo nee,
Ga je hem kopen. Of kwam je hem gewoon ergens op internet tegen? Dat soort dingen
Verwijderd
Ik ben van plan hem te gaan kopen, maar ik wil natuurlijk ff weten wie er ervaring met dit geheugen heeft en met het overklokken van dit geheugen.Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 17:53:
[...]
dat snappen wij ooken iedereen die houdt van snelheid.
Maar,
heb je dit geheugen gekocht? zoja, wat zijn je eigen ervaringen? Heb je um OC'ed of.... of.... enz.
Zo nee,
Ga je hem kopen. Of kwam je hem gewoon ergens op internet tegen? Dat soort dingen
Verwijderd
En waar baseer je dat op? BH-4 bestaat niet eens. Niet op de markt iig.Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 18:27:
Ligt eraan wat voor chippies erop zitten,als er Winbond BH-4 op zitten is het zeer goed geheugen.
Verwijderd
http://www.comexgroup.com/storage/_memory/adata.htmVerwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 18:38:
[...]
En waar baseer je dat op? BH-4 bestaat niet eens. Niet op de markt iig.
Ik zie daar bh4 es staan, es slaat op engineering sample, dus dat mem wordt waarschijnlijk niet op de markt verkocht me bh4 chips.
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Verwijderd
Nee waarschijnlijk nietEl Snorro schreef op 14 juli 2004 @ 19:31:
[...]
Ik zie daar bh4 es staan, es slaat op engineering sample, dus dat mem wordt waarschijnlijk niet op de markt verkocht me bh4 chips.
Ik kan zeggen dat het perfect werkt op 250 Mhz, maar wel met redelijke hoge latencies. Ik krijg het wel op 250Mhz 2,5-3-3-8 (3-4-4-8) maar heb dan meer als 2,8 nodig en het is ook niet echt stabiel.
Verder als 250 Mhz ben ik nog niet gekomen omdat mijn combinatie Shuttle AN35N en AMD 2000 mobile niet echt harder wil nog.
Ik kan het geheugen zeker aanraden voor P4 gebruikers omdat daar de latencies minder belangrijk zijn, en eigenlijk is het ook wel leuk voor AMD overclockers omdat het geheugen geen reet kost. (ik betaalde 140 voor 2*256MB)
Amd 2000+ Mobile @ 2500Mhz (250x10) / Shuttle AN35N Ultra 400 / Adata Vitesta DDR500
Ook hier in DOC verwachten we meer inzet en een wat uitgebreidere topicstart dan alleen dat YukonVerwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 17:00:
Iemand enige ervaring met dit geheugen?
Dit topic is gesloten.
![]()