I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Verwijderd
Heb je al op de site van Colorful gekeken? Wat ik van de site bgrijp, is dat jij het hebt over het type van de fan. Jij hebt daar als het goed is een 12V 6cm 25mm dikke fan. Uit je vraag kan ik dit niet opmaken. Als jij het blokje bedoelt, dan gaat het om een ander typenummer. Je vraag kan ik alleen beantwoorden als je dat nummer hebt. Tja, en over de fan alleen: met een goed koelblokje zou het wel moeten kunnen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 19:27 ]
De site van Colorful?? Heb je die toevallig bij de hand? Ik heb gezocht op het type nummer bij Google en andere sites. De site van Colorful kan ik niet zo vinden met koelers. Dat typenummer 12625B is het nummer waar het om gaat. Ik heb deze processorkoelers ooit in 2002 gekocht voor een Intel Celeron 950 mhz. Ik wil nu deze toch gaan gebruiken met een AMD Athlon 2000 XP+. Wat je zegt kan kloppen dat het een 12v, 6cm en 25 mm is, maar ieder koellichaam heeft een maximale opneem tempratuur en dan de luchtstroom. Het moet maar goed koelen anders kan ik strax die processor weggooien als het niet goed gaat. Ik heb ze op een Duron 1300 gehad maar daar werd die na 2 minuten ongeveer 55 graden.
Hmm... itsalex als hij op die duron 1300 goed geinstalleerd zat (waar we maar ff van uit gaan) dan gaat hij een 2000+ nooit trekken, zeker niet als het een palomino is.
Kun je een pic geven van de koeler? Of als dat niet kan een simpel tekeningetje met de maten?
Want als het een koeler is van 4cm x4cm x2cm dan weet je al bijna zeker dat hij het niet gaat trekken.
Kun je een pic geven van de koeler? Of als dat niet kan een simpel tekeningetje met de maten?
Want als het een koeler is van 4cm x4cm x2cm dan weet je al bijna zeker dat hij het niet gaat trekken.
Verwijderd
Tja, die site van Colorful heb ik in 0,002 seconden gevonden volgens google. Hier is ie dan. Ik kan daar niks vinden over je cooler, behalve het nummer van de cooler wat bij de casefans staat. Waar staat het typenummer vermeld? Toch niet toevallig op de fan?itsalex schreef op 15 juli 2004 @ 00:08:
De site van Colorful?? Heb je die toevallig bij de hand? Ik heb gezocht op het type nummer bij Google en andere sites. De site van Colorful kan ik niet zo vinden met koelers. Dat typenummer 12625B is het nummer waar het om gaat. Ik heb deze processorkoelers ooit in 2002 gekocht voor een Intel Celeron 950 mhz. Ik wil nu deze toch gaan gebruiken met een AMD Athlon 2000 XP+. Wat je zegt kan kloppen dat het een 12v, 6cm en 25 mm is, maar ieder koellichaam heeft een maximale opneem tempratuur en dan de luchtstroom. Het moet maar goed koelen anders kan ik strax die processor weggooien als het niet goed gaat. Ik heb ze op een Duron 1300 gehad maar daar werd die na 2 minuten ongeveer 55 graden.
Ja die staat op die koeler vermeldt. Das trouwens mooi dat die site nog bestaat.
Dit is de link naar die koeling:
http://www.colorful-deli.com.tw/new/products/S462-06x625.htm
En heel veel dank hiervoor want een XP 2000+ wordt niets. Dat doet die deli erachter voor die site. Is het soms een delicatesse of zo? Ja je kan t zoeken op colorful / colorful cooler / colorful 625 en ga zomaar door maar het wordt niets. Die dingen gaan dan recht de vuilnisbak in want daar heb ik niets meer aan.
Dit is de link naar die koeling:
http://www.colorful-deli.com.tw/new/products/S462-06x625.htm
En heel veel dank hiervoor want een XP 2000+ wordt niets. Dat doet die deli erachter voor die site. Is het soms een delicatesse of zo? Ja je kan t zoeken op colorful / colorful cooler / colorful 625 en ga zomaar door maar het wordt niets. Die dingen gaan dan recht de vuilnisbak in want daar heb ik niets meer aan.
Verwijderd
De Li Shin Yeh Co., Ltditsalex schreef op 16 juli 2004 @ 23:08:
*KNIP*
Dat doet die deli erachter voor die site. Is het soms een delicatesse of zo?
*KNIP*
De naam van de ditributeur?
0.42C/W is ook niet echt super te noemen. Wellicht leuk om de fannetjes te bewaren en de heatsinks te verzagen. Het golvende stuk staat bijv. wel leuk op je graka mem. Of op je chipset. Even in het zuur zodat die lak eraf is, zagen e.d., en je hebt killer MOSFET/MEM/CHIP heatsinks
.
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Wellicht kun je er met fanducts van 1 euro een stuk er een 80mm fan opzetten, dan zal 'ie echt wel genoeg koelen...
Hier stond een dode link.
De koelers zijn wel een heel groot. Maar ik ga toch proberen met een AMD Athlon 2000XP+. Ik begin met 1250 mhz en ga langzaam opvoeren naar de normale 1,66 ghz. Als die te warm wordt hoor ik het wel en voel ik het wel. Ik ga er toch een temp naast zetten voor het geval dat.
Pagina: 1