Hey mensen ik werk in een computer zaak.
En nu kwam er vandaag dus een klant de zaak binnen die
een nogal top off the bill systeem wou voor zijn videobewerking.
En 3d render programma's.
Nu kwamen we bij de volgende configuratie.
-MB-Dual xeon moderbord met een 800 fsb en die 1024 kb level2 casche processors ondersteunt. Het bord moet minimaal 4 sata aansluitingen hebben en 2 ide. En 4 of meer GB geheugen ondersteunen.
-CPU's-2x een xeon 3,4 met 1 mb cashe en 800FSB
-MEM-Kingston pc3200 2x 1024mb
-GPU-ATI x800 xt tvd ASUS
Maar de rest is niet intresant voor mijn vraag.
Mijn probleem ligt bij het moederbord ik kan namelijk niet een mb vinden met die specs. ASUS heeft het niet en intel ook niet tenminste zover als ik kon vinden niet. Zat van die borden alleen de FSB blijft steken op 533.
Maar als intel wel 800fsb processors maakt zal er dus ook wel een mb mooeten zijn ervoor.
En nu kwam er vandaag dus een klant de zaak binnen die
een nogal top off the bill systeem wou voor zijn videobewerking.
En 3d render programma's.
Nu kwamen we bij de volgende configuratie.
-MB-Dual xeon moderbord met een 800 fsb en die 1024 kb level2 casche processors ondersteunt. Het bord moet minimaal 4 sata aansluitingen hebben en 2 ide. En 4 of meer GB geheugen ondersteunen.
-CPU's-2x een xeon 3,4 met 1 mb cashe en 800FSB
-MEM-Kingston pc3200 2x 1024mb
-GPU-ATI x800 xt tvd ASUS
Maar de rest is niet intresant voor mijn vraag.
Mijn probleem ligt bij het moederbord ik kan namelijk niet een mb vinden met die specs. ASUS heeft het niet en intel ook niet tenminste zover als ik kon vinden niet. Zat van die borden alleen de FSB blijft steken op 533.
Maar als intel wel 800fsb processors maakt zal er dus ook wel een mb mooeten zijn ervoor.