De tekst in tekstvakken e.d. (inputs, textareas, selects, enz.) is hier zoals alle andere tekst zwart, maar aangezien tekstvakken altijd de standaard achtergrondkleur van windows hebben (dat denk ik toch) en die kleur bij mij zwart is is dat dus zwart op zwart en dat is nogal onleesbaar, (tenzij als ik het selecteer)
Ja bij mij niet want ik heb ingesteld dat de achtergrondkleur zwart moet zijn, maar GoT heeft de voorgrondkleur ingesteld naar zwart.
Screenshot:

Vreemd de achtergrondkleur van de quick reply is wel wit
Sorry snap niet echt hoe dat resizen werkt
Screenshot:

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 16:43 . Reden: Resize ]
Verwijderd
Ik heb het probleem ook gehad door dezelfde reden (afwijkende defaultkleuren) en heb het ontweken door een lokale stylesheet te forceren met daarin expliciet de achtergrond en voorgrondkleur gedefineerd in alle form elements (input, textarea, .smalltextarea, textarea.forms, select):
background-color: #d3d3d3;
color: #000000;
background-color: #d3d3d3;
color: #000000;
Daar kan ik je wel mee helpenVerwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 16:30:
Ja bij mij niet want ik heb ingesteld dat de achtergrondkleur zwart moet zijn, maar GoT heeft de voorgrondkleur ingesteld naar zwart.
Screenshot:
[afbeelding]
[img=600,400 duidt op hoe groot de foto in GoT moet zijn. 600 x 400 is precies goed voor GoT (dus niet lay-out verklotend).[img=600,400,1]url van plaatje[/img]
[img=600,400,1] <--- de 1 duidt op een thumbnail
Voorbeeld
[ Voor 4% gewijzigd door UTM op 14-07-2004 16:43 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()