Ik heb hier een Powerbook 1400CS/133 laptop alleen deze gaat niet aan, het is al een oudje, lag ergens onderin een kast hier, ik wil eens kijken wat dit nog is alleen heb ik geen idee hoe deze aan moet... Ik weet het het is misschien een stomme vraag, zeker omdat ik me hier op "vreemd gebied" bevind 
Aansluiten op 220 werkt niet, er brand wel een lampje rechtsbovenin. Een schakelaar kan ik niet thuisbrengen. Apple Fans, help me uit de brand
Iemand enig idee wat dit nog oplevert (wil m gaan verkopen, volgens mij niet meer dan 50 euro ofzo?)
Gaat om dit beestje:

Aansluiten op 220 werkt niet, er brand wel een lampje rechtsbovenin. Een schakelaar kan ik niet thuisbrengen. Apple Fans, help me uit de brand
Iemand enig idee wat dit nog oplevert (wil m gaan verkopen, volgens mij niet meer dan 50 euro ofzo?)
Gaat om dit beestje:

edit:
op het toetsenbord zitten geen speciale toetsen verder, alles geprobeerd maar gaat niet aan. Ook niet achter verborgen klepjes of op het beeldscherm.
op het toetsenbord zitten geen speciale toetsen verder, alles geprobeerd maar gaat niet aan. Ook niet achter verborgen klepjes of op het beeldscherm.
[ Voor 13% gewijzigd door marccom op 14-07-2004 16:25 ]
Whoop!