[Powerbook 1400CS/133] Hoe gaat deze laptop aan...

Pagina: 1
Acties:

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:18
Ik heb hier een Powerbook 1400CS/133 laptop alleen deze gaat niet aan, het is al een oudje, lag ergens onderin een kast hier, ik wil eens kijken wat dit nog is alleen heb ik geen idee hoe deze aan moet... Ik weet het het is misschien een stomme vraag, zeker omdat ik me hier op "vreemd gebied" bevind :)

Aansluiten op 220 werkt niet, er brand wel een lampje rechtsbovenin. Een schakelaar kan ik niet thuisbrengen. Apple Fans, help me uit de brand ;)

Iemand enig idee wat dit nog oplevert (wil m gaan verkopen, volgens mij niet meer dan 50 euro ofzo?)

Gaat om dit beestje:

Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutapple.com/museo/pictures/donazioni/pb1400_cs.jpg

edit:
op het toetsenbord zitten geen speciale toetsen verder, alles geprobeerd maar gaat niet aan. Ook niet achter verborgen klepjes of op het beeldscherm.

[ Voor 13% gewijzigd door marccom op 14-07-2004 16:25 ]

Whoop!

• osx
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-02-2025

osx

knopje naast de f12 toets

• marccom
Top! Hij doet het :D

Alleen het beeldscherm is heel erg donker nu, die knopjes op het scherm willen niet helemaal wat ik wil, kan ik dit nog resetten ofzo?

Iemand nog enig idee wat ik hiermee kan, hij is niet een van de snelsten meer :)

En nee, ik ga m niet in de sloot dumpen.

Whoop!

Verwijderd

Wat zijn de specs van die laptop? heb er misschien wel belang bij :)

• marccom
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 16:49:
Wat zijn de specs van die laptop? heb er misschien wel belang bij :)
Het scherm doet het ook weer, was een kwestie van herstarten. :)

Wow! Hij schiet pc kaarten :D tjeej aparte machine, alleen erg traag, zal is kijken voor een schone installatie (als ik de software nog kan vinden...)

Specs:

MAC OS 8.1 NL
56 mb ingebouwd geheugen
133 MHz
Accu zal denk ik kapot zijn, kan nog even kijken.

Indien interesse mail me maar :)
edit:
Schijfruimte weet ik niet, kan het niet vinden in het systeemprofiel, er is iig nog 1 gb beschikbaar.

[ Voor 28% gewijzigd door marccom op 14-07-2004 17:00 ]

Whoop!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:27
Gewoon een 80GB schijf erin een gaan :+

Ik denk dat je met een herinstal 8.1 een eindje komt en dan vooral de troep extensies uit zetten in extensiebeheer!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Ballebek schreef op 14 juli 2004 @ 17:44:
Gewoon een 80GB schijf erin een gaan :+

Ik denk dat je met een herinstal 8.1 een eindje komt en dan vooral de troep extensies uit zetten in extensiebeheer!
[Offtopic]
Ballebek was jij niet die genen die iPod adapters had voor in een Volvo?
{/]

• zakalwe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-02 14:30
Meer info over deze machine: http://www.lowendmac.com/pb2/1400.shtml

Er zijn ook G3 upgrades beschikbaar geweest voor de 1400 (466 Mhz G3) misschien dat je er eentje voor weinig kan vinden... ;)

[ Voor 23% gewijzigd door zakalwe op 18-07-2004 12:15 ]

Pagina: 1