Ik probeer een dbase IV applicatie te laten werken onder een NT systeem maar ik krijg steeds de foutmelding dat het programma de harde schijf direct probeert te gebruiken wat niet ondersteund wordt. Via negeren kan ik dan nog wel het programma in maar dit probleem heb ik niet onder een win9x OS.
Exacte foutmelding:
16 bits MS-DOS-subsysteem
Dbase
Een toepassing heeft geprobeerd direct de vaste schijf te gebruiken, hetgeen niet ondersteund kan worden. Dit kan een onjuist functioneren van de toepassing tot gevolg hebben. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten.
Deze melding probeer ik dus te omzeilen.
Ik heb al het een en ander geprobeerd met clipper instellingen in de autoexec.nt en config.nt maar dit levert geen verbeteringen op. Compatibiliteitsmodus van windows xp ook niet.
Exacte foutmelding:
16 bits MS-DOS-subsysteem
Dbase
Een toepassing heeft geprobeerd direct de vaste schijf te gebruiken, hetgeen niet ondersteund kan worden. Dit kan een onjuist functioneren van de toepassing tot gevolg hebben. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten.
Deze melding probeer ik dus te omzeilen.
Ik heb al het een en ander geprobeerd met clipper instellingen in de autoexec.nt en config.nt maar dit levert geen verbeteringen op. Compatibiliteitsmodus van windows xp ook niet.