MMC kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-02 20:30
Ik heb dus een MMC 256 gekregen, En ik stopte hem in telefoon datakabel erin en het werkte allemaal, dus ik ding ff formateren enzo en ik drukte em later in hoesje zei die krak.

Naja ik denk niks aan de hand.

Ik kaart formateren en telefoon herkende em gewoon weer. Heb wat stuff opgeslagen, alleen nu ik de datakabel erin druk gebeurt er helemaal nisk meer.

Ik zie dus geen extra hardeschijf meer.

Ik voel ook een licht gleufje op de MMC.

Is hij kapot?

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-02 16:44

Dentheman

Zie signature

post eens wat meer info, welk merk kaartje, merk telefoon, en wat zegt krak, je kaartje of het hoesje :?

Zie ondertitel

• Johann0r
Het kaartje gaf een heel licht krakje, maarja toen ik mn 32 mb kaartje beetje boog knapte ie ook een beetje en die doet et ook gewoon.

Het gaat om een

N-gage met een TwinMOS 256 mb MMC

• Johann0r
Ik bedoel, in princiepe moet het altijd werken tog met een datakabel, OF zou ik een cardreader meoten hebben.

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025
Stop je 32 MB er eens in, geeft ie dan wel een verwisselbare schijf?

Trouwens gebruik ook de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif edit knop ipv nieuw bericht te plaatsen :p

edit: Waarom ben je trouwens zo 'lomp' met die dingen? Waarom buig je een MMC door??

[ Voor 41% gewijzigd door rb338 op 14-07-2004 16:51 ]

• Johann0r
Met die 32 mb, geeft ie idd verwisselbare schijf aan.

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-02 16:44

Dentheman

Zie signature

Johann0r schreef op 14 juli 2004 @ 16:56:
Met die 32 mb, geeft ie idd verwisselbare schijf aan.
dan is je kaartje stuk 8)7

kijk eens of deze nog te beschijven/lezen is met een cardreader

Zie ondertitel

• Johann0r
Die heb ik niet, dat is juist het kuttige

• Johann0r
Maar als een kaartje kapot is, dan zou de telefoon hem tog ook niet meer kunnen formateren?

Edit: Formateert de N-gage hem wel in een door windows te herkennen besturings systeem?

[ Voor 34% gewijzigd door Johann0r op 14-07-2004 17:31 ]

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zoek iemand met een cardreader, of koop er een, altijd handig en zo duur zijn ze niet. Doet ie t niet dan heb je em gesloopt. Een kaartje die krak zegt voorspeld niet zoveel goeds ook natuurlijk. Dus voortaan iets voorzichtiger zijn.

Verder wil ik je erop wijzen dat er een edit knop is waardoor je niet steeds meerdere posts achter elkaar hoeft te doen...

• Johann0r
Okeej, ik heb bluetooth even aangesloten @ pc inc <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=nokia&v=56">nokia</a> pc suite. En ik kan nu gewoon muziek uploaden naar mn gsm.

Alleen via bluetooth is het zo verrekte langzaam.

Maar de MMC kaart is dus niet kapot want hij werkt gewoon, en het lijkt me stug dat ie kapot is dat alleen de datakabel niet werkt.

Wat is jullie mening?

Edit: ik houd hem wel, vandaag getest met cardreader was allemaal in orde.

[ Voor 18% gewijzigd door Johann0r op 15-07-2004 13:13 ]

• ice-T106
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:00
Sorry voor de kick maar ik ehb bijna precies hetzelfde probleem.
Mijn kaartje gaf opeens een kaartfout en had hem toen met m'n N-gage geformateerd. Volgens m'n N-gage is nu alles weer goed.

Echter als ik hem nu via USB op m'n pc aan sluit wordt die niet meer herkend. Via een kaartlezer wordt die wel gewoon gelezen.
Uit een ander topic (Het Grote Nokia N-Gage Topic) had ik dit al gevonden:

Voor wie een N-Gage heeft, formateer NOOIT je MMC in windows!!!!!! als je dat eenmaal gedaan hebt kun je hem namelijk niet meer uitlezen via de USB functie van de N-Gage. Het is niet zo dat je speciaal Nokia MMC's moet hebben.

Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn kaart weer wel goed werkt?
Waarschijnlijk op een andere manier formateren maar hoe.

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant

Pagina: 1