Toon posts:

Skywell Magic Twinpower

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heu allen

ik heb van een vriend van me een Skywell Magic Twinpower AGP Voodoo Banshee kaartje gekregen. Tis gewoon een los kaartje, met een fan erop ensow dus ik d8 das mooi, kan ie mooi in een nieuwe pc. Omdat ik thuis geen pc's heb staan met AGP sloten (hoe primitief... ik w8 nu op mijn Duron 800) heb ik em ff uitgeprobeerd bij een vriend (Thunderbird 750/Abit KT7). Beeld :). Goed, ik voor de verandering naar windows (eerst kijken offie het in windows doet voordat we een nieuwe linuxkernel gaan maken, d8 ik).

"PCI VGA Compatible Beeldscherm adapter gevonden..."

PCI? 't Blijft Windows :). Nou fijn, ik stop de cd met reference drivers erin. Ik selecteer het mapje met de drivers, ok knop wordt netjes aanklikbaar. Ik druk erop, en Windows zoekt naar een stuurprogramma. En dan wil ie gewoon de PCI VGA Compatible Beeldschermadapter gaan installeren. Ik heb het nog op verschillende andere manieren geprobeerd maar het hielp niet. Het waren de nieuwste Win 95/98 drivers onder Windows 98.

Nu ben ik weer thuis en ben es op zoek gegeaan naar een Skywell website. Maar www.skywell.com.tw is down, uit de lucht. Wat nu? Issie stuk? Hij geeft wel beeld... :?

Verwijderd

Probeer eens de "nieuwste" drivers op de website van 3dfx. Als hij beeld geeft is de kaart in ieder geval niet defect. :)

Typo ( |:( )gecorrigeerd.

Blijf wijzigen, zag in een andere thread deze info, is wel van belang omdat de 3dfx website weg schijnt te zijn:

In het algemeen: Als mensen de 3dfxgamers messageboards missen, of de oude drivers nodig hebben, of willen weten of er nieuwe gelekte drivers zijn (of nog zullen uitkomen): ga dan naar www.3dxtreme.org.
De meeste mensen van 3dfxgamers zijn daar te vinden en deze site vangt eigenlijk heel de 3dfx-support op.

Verwijderd

Topicstarter
Dat waren het dus... versie 1.0.4.

Verwijderd

Ben bang dat ik het dan niet echt weet. :( Misschien dat er hier nog iemnand anders rondhangt met een banshee, want net als met geforce kaartjes maakt het merk niet veel verschil.

weer een type, 't wordt laat en dat biertje helpt ook niet echt >:)

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Ik heb die twinmagic en de driver cd. Moet je maar ff mailen four2ne@yahoo.com. Kun je mij matsen door je bios te downen. Die zoek ik nog en is ook nergens.

u can fool all people some time and fool some people alltime