Heu allen
ik heb van een vriend van me een Skywell Magic Twinpower AGP Voodoo Banshee kaartje gekregen. Tis gewoon een los kaartje, met een fan erop ensow dus ik d8 das mooi, kan ie mooi in een nieuwe pc. Omdat ik thuis geen pc's heb staan met AGP sloten (hoe primitief... ik w8 nu op mijn Duron 800) heb ik em ff uitgeprobeerd bij een vriend (Thunderbird 750/Abit KT7). Beeld
. Goed, ik voor de verandering naar windows (eerst kijken offie het in windows doet voordat we een nieuwe linuxkernel gaan maken, d8 ik).
"PCI VGA Compatible Beeldscherm adapter gevonden..."
PCI? 't Blijft Windows
. Nou fijn, ik stop de cd met reference drivers erin. Ik selecteer het mapje met de drivers, ok knop wordt netjes aanklikbaar. Ik druk erop, en Windows zoekt naar een stuurprogramma. En dan wil ie gewoon de PCI VGA Compatible Beeldschermadapter gaan installeren. Ik heb het nog op verschillende andere manieren geprobeerd maar het hielp niet. Het waren de nieuwste Win 95/98 drivers onder Windows 98.
Nu ben ik weer thuis en ben es op zoek gegeaan naar een Skywell website. Maar www.skywell.com.tw is down, uit de lucht. Wat nu? Issie stuk? Hij geeft wel beeld...
ik heb van een vriend van me een Skywell Magic Twinpower AGP Voodoo Banshee kaartje gekregen. Tis gewoon een los kaartje, met een fan erop ensow dus ik d8 das mooi, kan ie mooi in een nieuwe pc. Omdat ik thuis geen pc's heb staan met AGP sloten (hoe primitief... ik w8 nu op mijn Duron 800) heb ik em ff uitgeprobeerd bij een vriend (Thunderbird 750/Abit KT7). Beeld
"PCI VGA Compatible Beeldscherm adapter gevonden..."
PCI? 't Blijft Windows
Nu ben ik weer thuis en ben es op zoek gegeaan naar een Skywell website. Maar www.skywell.com.tw is down, uit de lucht. Wat nu? Issie stuk? Hij geeft wel beeld...