MDaemon i.c.m. groupware vragen

Pagina: 1
Acties:

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:58
Ik heb dit alleen maar werkend nu, toch zit ik nog met een aantal vragen(ben wel bekend met exchange maar niet met groupware)

Ik gebruik Office2003.

Mijn voorheen locale agenda is nu ineens me shared agenda geworden, dit was wel de bedoeling maar het is zomaar ineens gebeurd dus hoe werkt dit en hoe kan dit? Want heb er nu ook een Calendar bij staan(onder kopje agenda) en dacht dus zelf eigenlijk dat dit me shared agenda zou worden.

Verder staat daar nu ook een Public folder- domein.nl bij, wat kan ik hiermee doen dan? Staat ook onder agenda dus nu staan er 3. en die public folder kan ik niet weggooien want dat werkt me gedeelde agenda niet meer.

Dus de vragen zijn:

Hoe me locale agenda ineens me shared agenda is geworden.
Wat die andere Calender dan voor functie heeft.
En wat die public folder - domein.nl daar doet.(staat ook onder kopje email, maar dat is denk ik dan voor algemene emails ofzo)

P.S. De public folder - domein.nl die onder email staat kan ik niks in stoppen kan er ook geen mails naar toe slepen.

[ Voor 8% gewijzigd door Operations op 14-07-2004 16:09 ]

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
no offense hoor, maar deze vragen worden echt allemaal in de manual van mdeamon beantwoord

A wise man's life is based around fuck you