Toon posts:

s939 proccesor

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu intel4 2.4Ghz, maar ik wil overstappen op s939 proccesor. Ik zit nog na te denken om AMD Athlon 64 3000+/3200+ te kopen, maar dat vind ik zonde omdat ik met een socket 939 kan upgraden naar hogere proccessor. Ik vraag me alleen af wanneer de prijs van van die s939 proccesorren onder 300euro gaat liggen (dus betalbaarder), of moet ik gewoon de s754 kopen

MaestroGDK (8>

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 15:51 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Kwestie van wachten tot ze meer beschikbaar worden voor levering en er meer moederborden met S939 komen etc.

Vraag en Aanbod principe/marktwerking ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• MaxxBass
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 16:32

MaxxBass

Waar een wil is ben ik weg!

Je zegt het zelf al.... je hebt 2 opties.... of nu en goedkoop, of straks en upgrade-baar.... kies maar....

Ik zou ff wachten....

[ Voor 2% gewijzigd door MaxxBass op 14-07-2004 15:57 . Reden: typo ]

Verwijderd

Dat duurt volgens mij toch nog wel een hele tijd, voordat die processoren goedkoper gaan worden. Nu kost de 3500+ immers nog een dikke 500 euro. Ik schat dat dat nog een half jaartje zal duren vooraleer je die processor kan bemachtigen voor minder dan 300 euro.

Als je nu graag een Athlon 64 systeem wil aanschaffen, zou ik daar vooral niet mee wachten en gewoon een S754-processor kopen. Die presteren ook aardig goed en zijn toch een stuk meer betaalbaar.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

En als de s939 goedkoop is, is er vast wel weer een Soxxx beter en dan wacht je daarop en dan is er weer iets anders beter enz enz :)
Kortom: lees wat reviews, bekijk de Best Buy Guide op de FP en maak je keueze :)

Wanneer de s939 onder de 300 euro komt kunnen wij ook niet in onze glazen bollen zien ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:44
Is gewoon een kwestie van afwachten. En gezien jouw huidige cpu heb je nog wel even tijd om te wachten me dunkt :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.