Toon posts:

Linksys SD205 of 3com officeconnect

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al zegt ben ik aan het twijfelen tussen deze 2 switches. Beide 100 mbit en beide 5 poorts. Er zijn wel eens kleine discussies geweest op got en vele andere sites maar ik heb nou nergens echt een rede gelezen om de ene te kopen of de andere. Wel stond ergens op got dat een officeconnect slecht tegen verkeerde spanning kan, maar van verkeerde spanning heb ik hier geen last. Weet iemand uit ervaring ook maar enigzins een verschil tussen deze switches?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 15:17 ]

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-05 21:46
Ik kan je één ding zeggen: ze presteren exact gelijk wbt doorvoersnelheid.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Verwijderd

Beiden gelijk naam mijn idee. Als ik me laat leiden door uiterlijk dan gaat de linksys voor O+

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ken de specs niet maar ik weet wel dat bij switches de snelheid over de backplane kan verschillen, dat is dus de interne snelheid tussen verschillende poorten dit is zeker bij veel poorten 24 /48 of nog meer zeker van belang en daar zit natuurlijk wel weer een prijskaartje aan.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-05 21:46
_ALLE_ huidige SOHO gigabit switches kunnen de volledige snelheid aan van alle poorten bij elkaar.
Enkel prijs, uiterlijk en garantie zijn dus van invloed op jouw keuze.

[ Voor 27% gewijzigd door FatalError op 16-07-2004 01:46 ]

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y