Toon posts:

Painkiller Script Error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik had laatst painkiller erop gezet (1.0), leuk spel trouwns.. na 2 dagen spelen update ik hem naar 1.3. Hierna kon ik wel nog checkpoints en autosaves laden die ik voor de update had gehaald had, maar nieuwe checkpoints krijg ik niet meer geladen, dan gaat ie naar de desktop en krijg ik een Scripterror :

[string "../Data/LScripts/Templates?Gameplay/Slab.CItem"]:207: attempt to index field ` _RespawnPos' (a nil value)

ik moet nu dus als ik dood ben het hele level weer opnieuw doen .. wie kan me helpen met deze bug ?

Thanx

Frank

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:34

Haan

dotnetter

Je hebt wel het spel gekocht neem ik aan..?

Misschien dat je hier wat kan vinden: [rml][ PC] Painkiller - Old School Shooting[/rml]/

[ Voor 55% gewijzigd door Haan op 14-07-2004 14:40 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Savegames backuppen, spel uninstallen, daarna spel weer installeren en niet patchen :)
Mocht je toch moeten patchen voor multiplayer, dan kun je het beste na een reinstall de nieuwste patch er overheen gooien.

Verwijderd

Topicstarter
owja .. ik las het net zelf ook al dat 1.3 voor SP alleen maar errors veroorzaakt .. maar kan ik niet gewoon 1.2 eroverheen knallen ?

• Crash
kun je eens proberen, maar weet niet of het spel dat pikt :)
maak voor de zekerheid even een backup van de belangrijkste game files (save games, config files) en probeer het dan eens uit. mocht het je probleem niet verhelpen dan kun je altijd nog even het spel reinstallen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 14-07-2004 15:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
klopt .. met 1.2 had ik het probleem nog .. daarna had ik het hele spel eraf gegooid (en een backup gemaakt van de saves) .. nu heb ik het spel er weer op staan de 1.00 versie .. maar heb nog steeds het probleem ?! kan het zijn dat 1.3 de opstelling van de saves heeft vranderd ?

Help me :'(

• Crash
hmmz, werken je oude savegames nog wel?
dus die je hebt opgeslagen voor je er patch 1.3 overheen gooide? in dat geval zijn je nieuwe saves waarschijnlijk kaduuk, en dan betwijfel ik het of dat nog op te lossen is.

[ Voor 14% gewijzigd door Crash op 14-07-2004 17:53 ]

Pagina: 1