Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Telefoon RMA'en naar Harmony Service Center

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:25
Mijn mooie SonyEricsson T610 is afgelopen weekend een beetje naar de klote gegaan. Nu heb ik gelukkig een verzekering lopen bij Harmony Service Center, en na contact vragen ze om 'm op te sturen. Ik heb alleen de adresgegevens niet geheel goed verstaan, en ze brak 't gesprek te snel af, zodat ik niet om herhaling kon vragen. Weet iemand de juiste gegevens?

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Tjah, dan BEL je ze toch? 8)7

Harmony Service Center B.V.
Hofplein 20
3032 AC ROTTERDAM
telefoon 010-2068686
fax 010-2068670

Maaruh, ze zullen wel een ander adres hebben voor insturen...

[ Voor 75% gewijzigd door Pannenkoekkie op 14-07-2004 14:10 ]

• jpiscaer
precies

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 23:28
En schade altijd direct melden..... anders krijg je schade formulier weer retour....

-

• jappo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:26

jappo

eens een prutser altijd ....

en vergeet niet het pakketje aangetekend te versturen!

ben ook bezig met verzekering (telefoon gedoopt :X)

1927, 135m2, Quatt v2, ATAG i28ec, Honeywell T6, radiators+vvw, 2800wp growatt

• jpiscaer
Ik stuur ook een brief mee met de precieze klacht en al m'n gegevens (en die van m'n tel.) en kopie verzekeringscontract. Dit pakket wordt aangetekend verstuurd, met ontvangstbevestiging etc. Het enige waar ik mee zit, is dat 't adres niet geheel duidelijk was. Ik moest 't naar HSC sturen, maar 't postadres is
Dynafix BV
Daelderweg 21
6361HK Nuth

Hoe dat nou precies zit met dat HSC en dan toch naar Dynafix moeten sturen, is eigenlijk mijn vraag...

[ Voor 17% gewijzigd door jpiscaer op 14-07-2004 14:50 ]

Verwijderd

Dynafix is SonyEricsson's reparatie centrum in Nederland.
Als je bij Sony Customer Care vraagt naar prijsopgave's voor reparaties verwijzen ze je ook daar naartoe.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 16:55:
Dynafix is SonyEricsson's reparatie centrum in Nederland.
Als je bij Sony Customer Care vraagt naar prijsopgave's voor reparaties verwijzen ze je ook daar naartoe.
Even ter verduidelijking:

Dynafix is gewoon een bedrijf wat toestellen repareert in opdracht van bepaalde merken.
Hiervoor moet Dynafix licenties verwerven. Dynafix is momenteel reparateur voor SonyEricsson en Nokia (LG :? ). Dynafix zorgt ook voor andere merken, maar de reparatie zal door een extern bedrijf uitgevoerd worden.

Harmony is een verzekerings maatschapij, die niet repareert. Jij zal dus jou toestel op moeten sturen naar een reparateur. Bijvoorbeeld Dynafix dus.
Dynafix gaat gewoon proberen om jouw toestel te repareren, en zullen ze een prijsopgave overhandigen aan Harmony. Op dat moment bepaald Harmony of ze het toestel gerepareerd willen hebben of niet. Als niet, dan krijg jij een uitkering voor een nieuw toestel.

Jij zal dus bij een schade eerst schade moeten melden aan Harmony (voor een RMA nummer), en daarna opsturen naar 'Harmony' per adres van Dynafix in Nuth

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• jpiscaer
Naja fucked ik heb 't nu gewoon nar Dynafix gestuurd, niks over harmony erbij gezet...

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Jainoxi schreef op 15 juli 2004 @ 13:28:
Naja fucked ik heb 't nu gewoon nar Dynafix gestuurd, niks over harmony erbij gezet...
En heb je wel een schade melding aangemaakt bij Harmony?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11 16:01

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Jainoxi schrijft toch dat hij dit adres van Harmony heeft gekregen?

Signatures zijn voor boomers.

• jpiscaer
Ik heb van Harmony de instructie gekregen om m'n tel naar Dynafix te sturen. Ik was alleen niet zeker hoe ik 't nou precies moest adresseren. Ik heb 't gewoon naar Dynafix gestuurd, maar blijkbaar moest Harmony ook op de envelop staan...

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 14:20
Euh je moet t effe melden bij Harmony idd.. en dan gewoon opsturen, misschien nog met je klantnummer erbij maar tis alweer een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb.
Heb al 3 nieuwe telefoons gehad die ik in t water geflikkert had dus op zich zijn ze wel relaxed daar.
Pagina: 1