Toon posts:

[Goede oude tijd]X-wing vs. Tie-fighter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat laatst een beetje te googlen, en ik dacht he vroeger zat ik in zo'n X-wing clan.

En tot mijn verbazing bestond de site nog :P
http://postviews.freeuk.com/malkc/mem.htm

Ik ben inmiddels bijna 22, dus das bijna 6 jaar geleden,dus ik wordt oud. Nu vraag ik me af zijn er nog meer tweakers die vroeger dit spel speelde??? En zo ja, zat je dan ook nog in een clan?

Ik heb er in 2 gezeten:

HFS = Hellfire Squadron
HFL = Hell fire Legion

Nou ik ben benieuwd of er nog meer oudere tweakers zijn die 6 jaar geleden het i-net al onveilig maakte met online gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-10 22:21
Ik heb het idd heel lang gespeeld, clanname ben ik zelfs weer vergeten, maar er zaten voornamelijk Amerikanen. Iig is het enorm kut dat ik het niet naar behoren draaiende kreeg in 2000 en het sindsdien niet meer gespeeld heb. Nu eigenlijk wel weer zin gekregen dus moet het maar is op XP proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik had destijds wel meteen de game gekocht (X-Wing = _/-\o_ , Tie Fighter = _/-\o_ --> X-Wing vs. Tie Fighter = _/-\o_ _/-\o_ ) maar offline was ie nou niet bepaald boeiend en online... ja... boerendorp he. Toen deden wij nog niet aan kabelinternet ;(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

nooit online gespeeld wel SP maar idd niet super boeiend

wel
* X-Wing (+expansion)
* Tie- Fighter (+expansion)
* X-Wing Alliance

tot in den treure gespeeld, vooral Tie-Fighter, omdat daar een paar hele goeie verbeteringen ten opzichte van X-wing in zaten die de gameplay heel erg verbterde :)

heb ze nog steeds allemaal staan ook de dozen heb ik nog ^_^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De game was ook meer opgezet als MP, er zat daarom ook de MP-disc voor vrienden bij :P. Ik krijg ook weer zin om te spelen. Ffkes de CD opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Tie fighter heb ik erg veel gespeeld. Echt cool, moest je al die freighters inspecteren etc etc. Verschillen tie fighters waar je in kon vliegen. Super gameplay en waar ik altijd gek op was/ben is het halen van ere medailles.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Kon het vroeger nooit online spelen, maar nu zou dat wel kunnen. Het het wel eens via LAN gespeeld. Vooral de expansion van x-wing vs tie-fighter is wel super (coöperative). Bijv. op een gegeven moment krijg je een inspectiemissie waarbij je zo ongeveer de hele armada van de tegenstander te zien krijgt en dat gaat met z'n tweeën een stuk makkelijker dan in je eentje.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-10 14:51

Brons

Fail!

Wow, das lang geleden. Geweldige gameplay, online, offline was er niet zoveel aan tbh.
Pagina: 1