Ik probeer PDF's te creeeren dmv mySQL blobs. Op XP loopt dat allemaal goed, maar een op Safari gaat het mis. Ipv. een .PDF download mogelijkheid wordt er geprobeerd een .PHP te safen. Ik heb verschillende mogelijkheden gebruikt, maar niets lijkt te werken. Dmv de PHP CHM help comments heb ik de volgende mogelijkheden in elkaar 'geramt':
$data bevat dus de binaire inhoud van de PDF. Ik heb even geen idee hoe het wel moet, dus vandaar maar even alle 3 de probeersels online. Iemand een idee hoe ik dit het beste aanpak? Danke.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| session_cache_limiter(""); session_write_close(); header("Cache-Control: public"); header("Content-Disposition: attachment; filename=". $fileMeta['dNaam'] .";"); header("Accept-Ranges: bytes"); header('Connection: close'); header("Pragma: public"); header("Content-length:". $fileMeta['dSize']); echo $data; exit; |
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| header("Cache-control: private"); header("Content-type: application/x-download"); if (strstr($_SERVER["HTTP_USER_AGENT"], "MSIE")) header("Content-Disposition: filename=". $fileMeta['dNaam'] ."%20;"); // For IE else header("Content-Disposition: attachment; filename=". $fileMeta['dNaam'] .";"); header("Accept-Ranges: bytes"); header("Content-length:". $fileMeta['dSize']); echo $data; |
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| session_cache_limiter(""); session_write_close(); header("Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT"); header("Cache-control: private"); header("Content-Type: application/octet-stream"); if (strstr($_SERVER["HTTP_USER_AGENT"], "MSIE")) header("Content-Disposition: filename=". $fileMeta['dNaam'] ."%20;"); // For IE else header("Content-Disposition: attachment; filename=". $fileMeta['dNaam'] .";"); header("Accept-Ranges: bytes"); header('Connection: close'); header("Pragma: public"); header("Content-length:". $fileMeta['dSize']); echo $data; exit; |
$data bevat dus de binaire inhoud van de PDF. Ik heb even geen idee hoe het wel moet, dus vandaar maar even alle 3 de probeersels online. Iemand een idee hoe ik dit het beste aanpak? Danke.