Wat is een goeie 0800 provider?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:08
Ik ben die hoge telefoonrekeningen nu best wel zat aangezien ik ze nu mag betalen :(. Heeft iemand ervaring met 0800 providers? Zijn die een beetje te pruimen? Ik hoor namelijk vaak mensen over superweb op tweakers, maar dat is vaak weinig positief. En hoe zit het met Webgate? En ik heb trouwens ISDN, ik neem aan dat dat niet uithaalt.
Jag

Verwijderd

SuperWeb als je ISDN hebt, ongeveer 10 tot 15 min inbellen (Superdialer gebruiken).
35 piek per maand.

• Jag
Maar superweb heeft toch een abonnee stop? Ik heb geen zin om maanden te wachten, zijn er geen andere (en betere?)?
Jag

• budi
  • Laatst online: 13:06
Ik heb wel begrepen dat Superweb steeds beter aan het worden is, ze hebben laatst toch weer extra bandbreedte gekregen?

Als ik die verhalen over webgate en quickonline hoor, zou ik zeker voor superweb gaan. Dit is ongeveer de enige die (nog) geen kosten doorvoert voor het inbellen.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Quickonline is toch gestopt of ben ik nou gek?

Trouwens quickonline kostte helemaal niks (als je tenminste niet inbelde op het 0900 nummer) Alleen was dat niet de bedoeling..

• Jag
Dus webgate is slecht en quickonline is gestopt. Ik dacht dat webgate duur maar goed was. Maar weet iemand meer over superweb, duurt het lang om daar lid van te worden?
Jag
PS: bedankt voor jullie replies :)

Verwijderd

Puffy, Waar kan ik superdialer downloaden ??

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:56
Webgate lijkt mij beter. Ok, duurder dan Superweb, maar goedkoper dan kabel. En vooral sneller dan Superweb hoop ik.

• Ceaser
  • Laatst online: 18-08 17:08
Volgens mij zijn alle 0800 providers zwaar klote.
Als je kabel kan krijgen neem het dan, zelfs bij boer casema. Is maar 60,- per maand verbinding verbreekt nooit en ik haal nu zelfs snelheden tot 6K/sec

• Jag
Ja kabel wil ik wel, ook al zit ik in het Casema gebied (niet alleen kabel internet zuigt van Casema, ook radio via de kabel is zwaar k*t!!), maar ik woon in Bunnik. En, je raadt het al, daar wordt dus geen kabelinternet geleverd. En dat is nogal frustrerend, want een kleine vijf kilomoter van mijn huis, in Utrecht, is wel kabel (nee ik ga geen verlengkabel van vijf kilometer kopen). Dus ik ben toch echt aangewezen op telefoonlijnen (toch??). Maar zou ik lid van superweb kunnen worden, of zitten die vol?
Jag

Verwijderd

Als je niet Online Gamed. Zou ik bij SuperWeb gaan aangezien er heel wat poorten zijn gesloten kan je niet gamen en chatten op TMf en zulk soort Sites.
Verder zijn de snelheden wel goed. 7 a 8k per seconde is makkelijk te halen naar de bandbreedte update.
Maar als je kabel zou krijgen zou ik toch voor dat kiezen. Kan je online gamen, geen 2uurs limiet. Voor disconnecten (kan soms eruug irri zijn).

Maar al met al zit ik niet echt te klagen over superweb en loopt het wel redelijk.

Ps. Je moet wel ISDN hebbe anders kom je er nooit op.

GreetZzz... Sniper

• Jag
Ik denk dat ik inderdaad maar voor superweb ga, wel jammer dat je er niet online mee kan gamen. Ik speel toch regelmatig UT online. Maar ik heb ook nog een IP van de universiteit, en die is gratis (en snel!!!). Dus die hou ik er gewoon naast. Maar ik ben zo benieuwd naar de ledenstop. Weet iemand er meer vanaf? Ik heb al naar superweb gemaild, maar die hebben nog niet geantwoord.
Jag

Verwijderd

Superweb heeft inderdaad een ledenstop, Webgate (en Camex) zijn geen van beiden nog begonnen, maar ik hoorde laatst dat Webgate 35000 aanmeldingen had en maar 4500 plaatsen, dus die zit ook vol.
Camex schijnen oplichters te zijn, maarja, da's KPN ook....

• budi
  • Laatst online: 13:06
Lynx, Camex is een stuk ranziger dan alle fratsen die KNP in het verleden bijelkaar heeft uitgehaald.
Er was laatst een nieuwstopic waarin werd uitgelegd dat je met Camex véél duurder uit bent dan een standaard gratis en ja zelf een betaalde internetprovider. Dit komt door de hoge abbokosten en het feit dat je per keer inbellen 75 cent moet betalen.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Vleermuis
  • Laatst online: 03-12-2025
Hmmm, Camex.
Was dat niet die ene Belg die als adres een sportschool in Sittard had :( , de helpdesk was een restaurant of zo iets in Maastricht :( en het systeem zou komen te hangen aan een ISDN-30 lijn. :( En daarmee wilde hij eerst frietland veroveren, en als ie ruimte overhad ;) zou hij naar Nederland komen.

• Jag
Ik heb eindelijk een mailtje terug gehad van Super web:
Geachte heer,

Het duurt circa drie weken voordat u een welkomstpakket in huis heeft, deze
bevat o.a. een aanmeldingsformulier, als deze is teruggezonden door u dan
vindt er een automatische incasso plaats, hierna worden u de cdrom en
inloggegevens toegezonden.Omdat er op dit moment een ledenstop is, nieuwe
accounts worden pas aangemaakt als de capaciteit daartoe toereikend is, kan
de aansluiting weken op zich laten wachten.We kunnen u helaas geen
tijdsindicatie hierover geven.

Met vriendelijke groeten,
het Superweb Team

Ik heb me maar aangemeld, met de gedachte dat ik er altijd weer vanaf kan (toch?). Maar het zal wel ff duren....
Jag
Pagina: 1