Outlook haalt e-mail alleen via lan op de zaak op

Pagina: 1
Acties:

• Ecl!pS
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09-2024
Goeden dag

Ik heb een klein probleem, wanneer de baas via een laptop zijn e-mail van Planet thuis op wil halen lukt dit niet.
Op de zaak werken beide accounts, de ene van Planet en de ene die via onze eigen Exchange server loopt. Maar thuis werkt die van Planet niet. Niet als ie inbelt en niet via zijn access piont.
Inbellen op zich werkt wel en het AP ook.

Ik heb al ingesteld dat wanneer er geen verbinding is dat automatisch de inbelverbinding gepakt moet worden. En ik heb gekeken naar de gateways maar dat is het ook niet.

Heeft iemand er ervaring mee of heeft een goede tip?
alvast bedankt.

Verwijderd

Kan hij thuis een website ophalen?

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Wat zijn de exacte foutmeldingen die je vanuit outlook krijgt bij het geen verbinding krijgen als hij thuis werkt :?

Vraag de baas of hij printscreens maakt (alt prtscr) en die hier posten.

En welke versie van outlook :?

[ Voor 10% gewijzigd door aReaRe op 14-07-2004 18:10 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Ecl!pS
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09-2024
het gaat om outlook 2003 op windows xp. websites werken wel en de foutmelding is de "standaard" 'kan de server niet vinden' melding.
als hij een vpn verbinding naar ons aanmaakt kan hij de e-mail van de zaak wel ophalen.
maar als hij inbelt of via het access piont gaat werkt het niet.
ik had al aangezet dat wanneer er geen verbinding was dat dan de modem moest worden gepakt. maar dat helpt ook niet.