FireFox 0.9 en MS Outlook 2003 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:38
Oké, een vraag:

Ik heb dus sinds kort FireFox 0.9 geïnstalleerd.
Op het moment dat ik in MS Outlook 2003 op een URL in een bericht klikte, dan werd deze pagina netjes geopend in een nieuw FireFox-venster. Maarrr... in Outlook werd gevraagd naar de executable van het programma waarmee de link geopend moest worden, ondanks dat het wel werkte.
Nu heb ik dus in Outlook verwezen naar de exe van FireFox. Maar als ik nu een URL aanklik dan worden er 2 vensters van FireFox geopend met dezelfde pagina.
In de instellingen van Outlook heb ik nog niks kunnen vinden over het openen van links in een e-mail.
Heeft iemand een idee hoe dit probleem verholpen kan worden?

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)

• FlowDesign
anybody?

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

FlowDesign schreef op 14 juli 2004 @ 12:27:
Oké, een vraag:

Ik heb dus sinds kort FireFox 0.9 geïnstalleerd.
Op het moment dat ik in MS Outlook 2003 op een URL in een bericht klikte, dan werd deze pagina netjes geopend in een nieuw FireFox-venster. Maarrr... in Outlook werd gevraagd naar de executable van het programma waarmee de link geopend moest worden, ondanks dat het wel werkte.
Nu heb ik dus in Outlook verwezen naar de exe van FireFox. Maar als ik nu een URL aanklik dan worden er 2 vensters van FireFox geopend met dezelfde pagina.
In de instellingen van Outlook heb ik nog niks kunnen vinden over het openen van links in een e-mail.
Heeft iemand een idee hoe dit probleem verholpen kan worden?
Ik heb precies het zelfde, ik denk ook dat dit niet zo zeer ligt aan de instellingen van Outlook maar meer aan FireFox.

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-03 14:01

Unverter

Rediscover the web!

Dit is een Firefox bug. Door het reg bestandje op de volgende pagina uit te voeren moet het opgelost zijn: http://johnhaller.com/jh/mozilla/firefox_bug_246078.asp

Verwijderd

Heb ik geen last van :? heb ook outlook 2003 maar opent dan netjes Firefox :)

Misschien moet je bij het onderdeel software alle opties ff bij langs gaan goed zetten en eventueel "re-enablen".

Verwijderd

Thanks man,

dat is nog eens een nuttige tip

• FlowDesign
Gert-Paul schreef op 14 juli 2004 @ 19:56:
Dit is een Firefox bug. Door het reg bestandje op de volgende pagina uit te voeren moet het opgelost zijn: http://johnhaller.com/jh/mozilla/firefox_bug_246078.asp
Geniaal. Dat werkt.
Thnx man :)

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ja je mag niet kicken binnen 24 uur en als je dit soort problemen heb kijk je toch altijd eerst even op de websites van de software producten!? Voor de volgende keer dan maar he ;)

• FlowDesign
SSH schreef op 15 juli 2004 @ 18:54:
[...]

Ja je mag niet kicken binnen 24 uur en als je dit soort problemen heb kijk je toch altijd eerst even op de websites van de software producten!? Voor de volgende keer dan maar he ;)
ZOEK EEN LEVEN!!! }:O

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
En zo doen we dit soort dingen niet. SSH heeft op zich wel gelijk, maar dat had beter gebracht kunnen worden. Reactie van FlowDesign was al helemaal niet nodig geweest. Dicht.

[ Voor 21% gewijzigd door Rafe op 15-07-2004 20:32 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.