Chello netwerk kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• The Dutch Dude
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-02 11:02
ik ben bezig met een oude pc te herinstallen met daarin een oude netwerkkaart van chello. Die is van heeel vroegah toen ze nog aan de 3com etherlink III serie deden. Dat is een ISA kaartje.
Probleem is: ik heb er net windows 98 op gegooid en die herkent hem niet. Hij ziet hem als onbekend apparaat. Er zitten drivers voor die kaart in windows, maar dat is een lijst met 50 verschillende typenummers en modii.
Weet iemand welke ik nodig heb of waar ik ergens drivers kan vinden (de 3com site leverde me niets op).

Overmatig computergebruik heeft mijn fantasie gedood, dus ben ik niet in staat een interessante tekst hierneer te zetten.

Verwijderd

In de computer op de ISA kaart zit een geel stickertje met het modelnummer erop. ;)

• The Dutch Dude
Ik heb geen sticker erop gezien toen ik de kaart in de pc heb gezet. Ik zal straks als ik weer bij de pc ben eens controleren of ik niets over het hoofd heb gezien.

Overmatig computergebruik heeft mijn fantasie gedood, dus ben ik niet in staat een interessante tekst hierneer te zetten.

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 10:40

TwoR

Gekleurde stippen

en staat er op de kaart ook niet gewoon een merk en/of type nummer

Deze nummers/ teksten even opschrijven en opzoeken bij www.driverguide.com user is driver en wachtwoord is all.

[ Voor 47% gewijzigd door TwoR op 14-07-2004 12:21 ]

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-04 17:25

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

heb je een andere NIC?
Want tegenwoordig hoef je niet de zelfde nic gebruiken.
(Modem uitzetten, nieuwe nic plaatsen/installeren, modem aanzetten, pc aanzetten)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

3com etherlink 3 drivers kun je gewoon op de site van 3com vinden hoor. Zal wel een 509B of C zijn gok ik zo (10mbit ISA)

3com site zoeken op 509B: http://www.3com.com/produ...fdt&sku=3C509B&order=desc

Daar heb je al je downloads :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• The Dutch Dude
Ik heb zo geen andere NIC bij de hand en het is zonde om een neiuwe te kopen als je nog een werkende hebt.
Ik ga die driver uitproberen. Ik vind het vreemd dat ik die niet kreeg toen ik aan het zoeken was daar. Ik zat wel op de neerlandse versie van die site, miss was dat het verschil.

*edit: ik heb de driver uitgeprobeerd, maar die vond dat er geen kaart van dat soort inzat, na wat gerommeld te hebben met de faq's en utils op de diskettes ga ik nu toch de kaart controleren op stickermateriaal dat ik al dan niet gemist heb.

[ Voor 77% gewijzigd door The Dutch Dude op 14-07-2004 13:30 ]

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-05 11:41

Opa

Nu Multifocaal!

Aida runnen. Het is freeware maar expired. Hier kan je het nog downloaden: http://www.wintotal.de/softw/module/download.php?id=2468
Daarmee zie je exact welk model NIC je hebt. Op www.3com.com download je dan de precieze driver.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels
Stel je vraag in het juiste sub-forum.
Overige hardware is geen dumpbak :/

De subgroep Netwerken is er niet voor niets...
The Dutch Dude schreef op 14 juli 2004 @ 12:35:
[...]
ga ik nu toch de kaart controleren op stickermateriaal dat ik al dan niet gemist heb.
Sorry hoor, maar dit behoort dus tot de basic dingen die je zelf moet doen VOOR je je toevlucht tot GoT zoekt. Wij hebben ook geen glazen bol om stickers in je PC te lezen die jij niet bekeken hebt...

[ Voor 46% gewijzigd door dion_b op 14-07-2004 13:41 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.