Overmatig computergebruik heeft mijn fantasie gedood, dus ben ik niet in staat een interessante tekst hierneer te zetten.
Overmatig computergebruik heeft mijn fantasie gedood, dus ben ik niet in staat een interessante tekst hierneer te zetten.
Deze nummers/ teksten even opschrijven en opzoeken bij www.driverguide.com user is driver en wachtwoord is all.
[ Voor 47% gewijzigd door TwoR op 14-07-2004 12:21 ]
Want tegenwoordig hoef je niet de zelfde nic gebruiken.
(Modem uitzetten, nieuwe nic plaatsen/installeren, modem aanzetten, pc aanzetten)
3com site zoeken op 509B: http://www.3com.com/produ...fdt&sku=3C509B&order=desc
Daar heb je al je downloads
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik ga die driver uitproberen. Ik vind het vreemd dat ik die niet kreeg toen ik aan het zoeken was daar. Ik zat wel op de neerlandse versie van die site, miss was dat het verschil.
*edit: ik heb de driver uitgeprobeerd, maar die vond dat er geen kaart van dat soort inzat, na wat gerommeld te hebben met de faq's en utils op de diskettes ga ik nu toch de kaart controleren op stickermateriaal dat ik al dan niet gemist heb.
[ Voor 77% gewijzigd door The Dutch Dude op 14-07-2004 13:30 ]
Daarmee zie je exact welk model NIC je hebt. Op www.3com.com download je dan de precieze driver.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Overige hardware is geen dumpbakStel je vraag in het juiste sub-forum.
De subgroep Netwerken is er niet voor niets...
Sorry hoor, maar dit behoort dus tot de basic dingen die je zelf moet doen VOOR je je toevlucht tot GoT zoekt. Wij hebben ook geen glazen bol om stickers in je PC te lezen die jij niet bekeken hebt...The Dutch Dude schreef op 14 juli 2004 @ 12:35:
[...]
ga ik nu toch de kaart controleren op stickermateriaal dat ik al dan niet gemist heb.
[ Voor 46% gewijzigd door dion_b op 14-07-2004 13:41 ]
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()