Ik heb het probleem dat een gebruiker zijn laptop opnieuw geinstalleerd heeft en vervolgens via de exchange server zijn mailbox weer ging ophalen. Tijdens dat ophalen sloeg de laptop vast en heeft exchange bij de volgende aanmelding alle mail die nog niet gesynced was weggegooid. Hij is dus een maand email kwijt. Nu heb ik alleen backups gedraaid om de hele server te backuppen maar dan moet ik van alle andere mailboxes eerst de mails van de laatste paar dagen backuppen wat nogal wat werk is. Ik heb mijn backup bestand uit elkaar gehaald en de edb file van de mailboxes gelokaliseerd.
Nu heb ik een paar methodes gevonden waarmee je mailboxes kan restoren maar niet hoe ik vanaf een los edb bestand 1 mailbox kan importeren.
Zijn er daar methodes voor of moet ik de gebruiker vertellen dat hij zijn email gewoon kwijt is omdat de enige methode waarop ik het momenteel kan doen niet bepaald geschikt is.
Nu heb ik een paar methodes gevonden waarmee je mailboxes kan restoren maar niet hoe ik vanaf een los edb bestand 1 mailbox kan importeren.
Zijn er daar methodes voor of moet ik de gebruiker vertellen dat hij zijn email gewoon kwijt is omdat de enige methode waarop ik het momenteel kan doen niet bepaald geschikt is.