Zomaar een ideeetje, of je localhost jokertekens werken weet ik niet, wat je wel kunt doen is de dns server instellen naar een server die niet bestaat, of zichzelf.
Dan kan die machine namelijk geen websites (www.tweakers.net) omzetten in ipadressen (213.239.154.35). Behalve die paar websites die jij in je host file gezet heb
Dan kan die machine namelijk geen websites (www.tweakers.net) omzetten in ipadressen (213.239.154.35). Behalve die paar websites die jij in je host file gezet heb
Heb ik ook aan zitten denken alleen moeten die mensen zelf gewoon hun instellingen kunnen aanpassen als het moet.Icey schreef op 14 juli 2004 @ 11:24:
Zomaar een ideeetje, of je localhost jokertekens werken weet ik niet, wat je wel kunt doen is de dns server instellen naar een server die niet bestaat, of zichzelf.
En die localhost snappen ze toch niet zeker niet als de ntfs rechten aanpas op "iedereen lezen"
Nouja, als je wilt voorkomen dat iemand bepaalde websites bezoekt neem ik aan dat je een bak neerzet die op en top beveiligd is dmv policies. Zodat mensen die erachter zitten niet in het configuratie scherm kunnen, startmenu, rechtermuisknop etc.
Bedoel, je kan wel de hostfile aanpassen, maar als mensen overal rechten hebben dan schiet je er toch niks mee op
.
Bedoel, je kan wel de hostfile aanpassen, maar als mensen overal rechten hebben dan schiet je er toch niks mee op
Verwijderd
is er geen 'DENY FROM ALL, ACCEPT FROM blabla' optie ofzo? net als in .htaccess files?
dus eerst alles blocken, en vervolgens enkel 1 ding doorlaten
dus eerst alles blocken, en vervolgens enkel 1 ding doorlaten
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 17:44 ]
Pagina: 1