kwootje uit de review:

(ja ik weet het, de kabels moeten nog netjes georganiseerd worden
)
Howel het goed werkt,is de ruimte voor kabels vrij krap, en heb je voor sata harddisks speciale geknikte sata kabels nodig, anders gaatde kast niet goed dicht, en heb je kans de kabel de slopen.
Misschien handig om te vermelden dat de nieuwere BX kasten een ander design hebben gekregen betreffende de harddisk rekjes. Tegenwoordig zit er een permanent rek in waar je de harddisks mbv rails zo van de zijkant erin schuift.De 3,5-inch apparaten huizen in zogenaamde 'cages'. Deze zijn uit de kast te halen en bieden daardoor een groter inbouw gemak. Echter waar niet aan gedacht is is de positionering. De drives zijn nu nog steeds zo opgehangen dat ze naar 'binnen' kijken. Als ze de ophanging zo hadden gemaakt dat de drives als het ware naar 'buiten' zouden kijken, dan was het aansluiten van de apparaten ook makkelijker geweest. Tegelijkertijd zijn dan de kabels netter weg te werken. Dit is dus een gemiste kans voor Chieftec, maar misschien dat het in nieuwere modellen wel opgenomen wordt.

(ja ik weet het, de kabels moeten nog netjes georganiseerd worden
Howel het goed werkt,is de ruimte voor kabels vrij krap, en heb je voor sata harddisks speciale geknikte sata kabels nodig, anders gaatde kast niet goed dicht, en heb je kans de kabel de slopen.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.