Toon posts:

[XP] Afbeeldingen met details en miniatuurweergave*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil in de verkenner van WinXP de details van bestanden bekijken. Maar van afbeeldingen wil ik ook hiervan tegelijk de miniatuur bekijken.

In Win98 kan dit wel, kan dit ook in WinXP?

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

SmartDoDo

Woeptiedoe

Vrij simpel. Kies in Tabblad Beeld de optie details zoals jij wilt. Zorg ervoor dat Zoeken of Mappen bovenin niet staat aangeklik.

Nu kun je in het linkerdeel van verkenner (Mijn computer) de details zien van het aangeklikte bestand. :)

Ik durf te wedden dat je met een beetje zelf uitproberen er binnen 2 minuten achter was gekomen ;)

Verwijderd

Topicstarter
SmartDoDo schreef op 14 juli 2004 @ 10:05:
Vrij simpel. Kies in Tabblad Beeld de optie details zoals jij wilt. Zorg ervoor dat Zoeken of Mappen bovenin niet staat aangeklik.

Nu kun je in het linkerdeel van verkenner (Mijn computer) de details zien van het aangeklikte bestand. :)

Ik durf te wedden dat je met een beetje zelf uitproberen er binnen 2 minuten achter was gekomen ;)
Zo kan het inderdaad, bedankt! Ik zat zelf bij mapopties te zoeken.

Volgens mij zag ik in Win98 links naast de bestanden een kolom met daarin de afbeelding (en daarnaast, helemaal links dus, de tree van mappen). Kan zoiets ook in WinXP?

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 09:06
Euh, ik denk dat je post niet [verkenner] had moeten zijn maar [explorer]. In de verkenner zie je namelijk de tree gewoon. Je komt in de verkenner met windows-toets + e of via start-programma's of misschien zelfs dan nog door naar bureau accesoires.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas even je topic titel nog aan - 'Verkenner' is geen OS :)