Profiel win2k corrupt

Pagina: 1
Acties:

• JohnS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-04 09:36
Geachte mede tweakers,

Vraagje ik heb vandaag op mijn verjaardag een webcam geinstalleerd. Een boonstra ToUcam Pro. Werkt perfect. Alleen wilde ik vanavond even weer verder spelen en als ik nu inlog onder Win2k krijg ik een melding dat het profiel niet geladen kan worden omdat deze corrupt schijnt te schijn. SHIT dus want ik ben al mijn instellingen kwijt. Ik heb al een paar keer geprobeerd om een van de vorige instellingen terug te zetten maar helaas werkte dit niet. Is er een tooltje die een profiel kan repareren ?

Alvast bedankt en fijn kerst dagen :).

JohnS

JohnS

• Anton
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-05 12:46

Anton

NetApp Implementation Engineer

Hmm, ik neem aan dat je meerdere user-accounts hebt op die bak, en normaal NIET met administrator inlogt? Zo ja, log dan in als administrator, en verwijder het complete profiel van die user (rechterknop op deze computer, eigenschappen, tabblad user profiles, kies de goeie uit, en delete). Log opnieuw in met die ene user, dan wordt er een nieuw profiel aangemaakt, met standaard instellingen weliswaar, dus het kan zijn dat je een aantal programma's opnieuw moet installeren. Maar profielen repareren kan niet voor zover ik weet....

Ik scrobbel ook audio

Verwijderd

Of druk f8 en zet de image terug van voordat je die webcam instaleerde.

Suc6

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:09
had ik ook s nadat ik 1 of ander crappy prggie had geinstalleerd.
idd als administrator inloggen
en dan jou profiel in [documents and settings] copieren naar een willekeurige plek
kopieren en dan jou profiel deleten
dus in principe backuppen en opnieuw beginnen
en dan alles kopieren erna
gl

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
en als je admin profiel nou kapot is :? want daar heb ik nu mee te maken :'(

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

UHm... ik heb dit ook, win2k reinstall enige optie (als je admin account kapot is?)

blog
sow
eee

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

*kuch* errug oud topic :P

Maareh. Wat bedoel je met dat je admin account kapot is? Vertel eens wat symptomen enzo?

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 12:57

mrsar

waar een sar is,is een wodka

vaak kan je dan wel gewoon iloggen omdat dan een tijdelijk profiel wordt aangemaakt,had dit ook laast met een iser profiel,deze gewoon ergens ander heengekopieerd,als user ingelogd,en daar de oude er overheen gekopieerd,meestal krijg je je dan een foutmelding,dus moet je die niet meekopieren :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Pagina: 1