[DVD] met MP3 en Film

Pagina: 1
Acties:

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 21:45

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Topicstarter
Ik wil een DVD maken waar een DVD film én MP3 muziek op staat. Kan dat, zonder dat een DVD speler daar moeilijk mee gaat doen?

In de Search stonden wel genoeg vragen over DVD's waar MP3 muziek op staat, maar ik ben geen topics tegen gekomen waar zowel de film als de muziek op 1 DVD staan.

Sometimes human's are...

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Hoicks

Techno!

De kans dat je DVD speler een DVD met mp3's kan lezen is volgens mij bijzonder klein. Vaak zijn deze spelers geprogrammeerd om alleen cd-roms met mp3's te kunnen afspelen.

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 21:45

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Topicstarter
Hoicks schreef op 14 juli 2004 @ 09:44:
De kans dat je DVD speler een DVD met mp3's kan lezen is volgens mij bijzonder klein. Vaak zijn deze spelers geprogrammeerd om alleen cd-roms met mp3's te kunnen afspelen.
Dat maakt niet zoveel uit, het gaat er om, dat hij nog steeds de film kan afspelen.

Sometimes human's are...

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Hoicks

Techno!

mduijvendijk schreef op 14 juli 2004 @ 10:17:
[...]

Dat maakt niet zoveel uit, het gaat er om, dat hij nog steeds de film kan afspelen.
Dus je wilt een film DVD die je in de DVD speler doet en dan gewoon je film kan bekijken en op diezelfde DVD wil je mp3's zetten voor in je DVD-ROM?

Ik denk dat het wel zou moeten kunnen. Gewoon een mapje MP3 aanmaken op de DVD. Met een rewritable zou je dat kunnen proberen.