ik heb een laptop (xp home) met een Broadcom 54g kaartje ingebouwd,graag had ik mijn bereik versterkt doormiddel van een antenne.Maar aangezien mijn kaart ingebouwd zit kan ik er ook geen antenne meer op aansluiten.Weet iemand een andere oplossing hiervoor behalve een versterker(te duur) zoals een usb antenne of weet ik veel. Hopelijk weet iemand raad
Verwijderd
Als je per se het interne broadcom kaartje wilt gebruiken, kun je het imo wel vergeten. Tenzij je je laptop openmaakt en de antenne zelf naar buiten mod. Iets als een 'USB-antenne' bestaat niet.
Wat je wel kunt doen is een extern 54g kaartje met antenne aanschaffen, bv. voor in een eventueel PCMCIA slot. Er zullen ongetwijfeld ook USB 54g kaartjes te krijgen zijn.
Wat je wel kunt doen is een extern 54g kaartje met antenne aanschaffen, bv. voor in een eventueel PCMCIA slot. Er zullen ongetwijfeld ook USB 54g kaartjes te krijgen zijn.
Verwijderd
Ik denk dat je het best eerst eens flink veel extra informatie kan geven over die wireless-kaart en de aanwezige antenne.
Op deze manier kunnen we je in ieder geval niet helpen.
Op deze manier kunnen we je in ieder geval niet helpen.
Dit topic is gesloten.
![]()