Ik weet niet of het een bug is, maar ik heb iets heel vreemds nadat ik gereageerd heb op de frontpage. Ik heb net weer gereageerd en dit is nu al de derde keer:
Als ik reageer dan kan ik mijn reactie en alle volgende reacties niet meer zien
Ik weet dat mijn reactie geaccepteerd is omdat ik niet meer kan moderaten, en als ik naar mijn postings kijk (http://www.tweakers.net/s...&Sortering=Tijd&x=57&y=10) dan kan ik ze daar ook gewoon zien staan.
Maar ga ik nu naar zo'm posting toe, dan zie ik mijn eigen reactie niet meer
Later viel het me op dat waarschijnlijk alle reacties die na mij gepost zijn ook niet zichtbaar zijn.
Dit gebeurd zowel bij Firefix 0.9.2 en IE 6 en op meerdere computers. Na een beetje experimenteren kwam ik erachter dat als ik uitgelogd ben, dat de reacties wel zichbaar zijn
Log ik daarna weer in, dan zijn ze niet meer zichtbaar.
Ik weet niet of het van belang is, maar ik woon in Engeland en leef dus ook in een andere tijdzone.
*edit* Na het uitloggen werkt het toch niet altijd. Ben er nog niet achter wanneer wel en wanneer niet
Als ik reageer dan kan ik mijn reactie en alle volgende reacties niet meer zien
Maar ga ik nu naar zo'm posting toe, dan zie ik mijn eigen reactie niet meer
Dit gebeurd zowel bij Firefix 0.9.2 en IE 6 en op meerdere computers. Na een beetje experimenteren kwam ik erachter dat als ik uitgelogd ben, dat de reacties wel zichbaar zijn
Ik weet niet of het van belang is, maar ik woon in Engeland en leef dus ook in een andere tijdzone.
*edit* Na het uitloggen werkt het toch niet altijd. Ben er nog niet achter wanneer wel en wanneer niet
[ Voor 7% gewijzigd door JoetjeF op 14-07-2004 01:20 ]