[Bug] Na reageren en inloggen niet alle reacties zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Topicstarter
Ik weet niet of het een bug is, maar ik heb iets heel vreemds nadat ik gereageerd heb op de frontpage. Ik heb net weer gereageerd en dit is nu al de derde keer:

Als ik reageer dan kan ik mijn reactie en alle volgende reacties niet meer zien :'( Ik weet dat mijn reactie geaccepteerd is omdat ik niet meer kan moderaten, en als ik naar mijn postings kijk (http://www.tweakers.net/s...&Sortering=Tijd&x=57&y=10) dan kan ik ze daar ook gewoon zien staan.

Maar ga ik nu naar zo'm posting toe, dan zie ik mijn eigen reactie niet meer :| Later viel het me op dat waarschijnlijk alle reacties die na mij gepost zijn ook niet zichtbaar zijn.

Dit gebeurd zowel bij Firefix 0.9.2 en IE 6 en op meerdere computers. Na een beetje experimenteren kwam ik erachter dat als ik uitgelogd ben, dat de reacties wel zichbaar zijn :) Log ik daarna weer in, dan zijn ze niet meer zichtbaar.

Ik weet niet of het van belang is, maar ik woon in Engeland en leef dus ook in een andere tijdzone.

*edit* Na het uitloggen werkt het toch niet altijd. Ben er nog niet achter wanneer wel en wanneer niet

[ Voor 7% gewijzigd door JoetjeF op 14-07-2004 01:20 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Telkens als jij een reactie neerzet, beland deze op een bepaalde score (-1, 0, +1 of +2, naar gelang je karma en de eventuele verhoging van de beginscore).

Zet het niveau in de layout settings eens lager of lees eens reviews: Tweakers.net moderatie FAQ door zodat je de werking en bedoelingen snapt van het modereren.

Verwijderd

Kort: standaard staat het niveau ingesteld op +1. Dit betekent dat je alleen reacties te zien krijgt welke gemodereerd zijn op +1. Als iemand jou een -1 geeft, staat jouw reactie op 0 en zie je 'm (dus) niet meer.

Kijk eens onder de nieuwspost en boven de reacties.. daar zie je deze staan:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/37189/full.jpg

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Topicstarter
Robin Vreuls schreef op 14 juli 2004 @ 01:20:
Telkens als jij een reactie neerzet, beland deze op een bepaalde score (-1, 0, +1 of +2, naar gelang je karma en de eventuele verhoging van de beginscore).

Zet het niveau in de layout settings eens lager of lees eens reviews: Tweakers.net moderatie FAQ door zodat je de werking en bedoelingen snapt van het modereren.
Ik weet ook wel hoe de layout setting werkt, maar zelfs bij een '-1' kan ik mijn reactie niet zien. Bovendien reageerde ik niet op iemand maar op de nieuwspost zelf en als ik na mijn reageren terug geredirect wordt naar de nieuwspost kan ik mijn eigen reactie ook niet zien. Tenslotte blijft het raar dat alle posts na mij ook niet zichtbaar zijn.

Verwijderd

Staat je ontbrekende reactie hier wel tussen? Is je FP username ook joetjeF?

http://www.tweakers.net/s...serreacties&Query=joetjef

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 01:34:
Staat je ontbrekende reactie hier wel tussen? Is je FP username ook joetjeF?

http://www.tweakers.net/s...serreacties&Query=joetjef
Ja, mijn FP username is ook JoetjeF. Al mijn reacties staan hier dus ook bij. Als ik nu op het artikel klik, dan kan ik mijn reactie niet zien. Klik ik nu op de [1] erachter, dan zie ik mijn reactie wel, in z'n eentje dus. De reactie is dus wel geaccepteerd/opgeslagen.

Boeiend probleem he?

[ Voor 5% gewijzigd door JoetjeF op 14-07-2004 01:38 ]

Verwijderd

Het is iig geen bug van t.net, maar iets wat op je eigen PC fout gaat. Ik zie jouw reacties hier wel gewoon staan:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/37190/full.jpg

al je temp. inet bestanden eens geleegd? (extra --> internetopties --> bestanden verwijderen)

Als je op <CTRL-R> drukt, krijg je 'm dan wel te zien?

(dat je alleen je eigen reactie te zien krijgt als je op het [1]tje klikt, klopt. Dat hoort zo)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 01:46 ]

• Robin
  • Niet online
Doe jij wel naar beneden scrollen? :P

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Topicstarter
Ik heb zowel in IE als Firefox alle tijdelijke bestanden verwijderd maar dat hielp niets. Ook de Refresh / <CTRL>-R hielp niet.

Ik heb net via Terminal Services op een andere computer ingelogd en daar op tweakers.net gekeken en toen zag ik mijn reactie wel. Ik was echter niet ingelogd. Toen heb ik via 'my.tnet'-->inloggen' ingelogd als JoetjeF. Na het inloggen werd de nieuwspost ververst en zag ik opeens mijn reactie niet meer staan.

Dit doet zich dus voor op meerdere computers en met meerdere browsers. Ligt het misschien aan mijn account? Op de andere systeem heb ik vandaag voor het eerst tweakers.net gebruikt, dus aan de cookies kan het ook niet liggen omdat ik er al eerder last van had.
Robin Vreuls schreef op 14 juli 2004 @ 01:52:
Doe jij wel naar beneden scrollen? :P
Wat, moet je zelf scrollen? Moet ik daarvoor ook al iemand van de Chinees bellen >:)

[ Voor 16% gewijzigd door JoetjeF op 14-07-2004 01:58 ]

• Robin
  • Niet online
Welk niveau heb je dan in http://www.tweakers.net/my.tnet/?action=layout als standaard aangegeven? Het lijkt me sterk dat alleen jij je reacties niet kunt zien.

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Topicstarter
Robin Vreuls schreef op 14 juli 2004 @ 01:58:
Welk niveau heb je dan in http://www.tweakers.net/my.tnet/?action=layout als standaard aangegeven? Het lijkt me sterk dat alleen jij je reacties niet kunt zien.
Standaard heb ik daar '0' staan omdat je anders soms interessante indents mist (sorry, weet even het Nederlandse woord niet). Maar ik heb ook al de reacties op '-1' bekeken.

Is dit het begin van een verbanning :+

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Ga eens hiernaartoe: nieuws: Bill Gates: dvd-speler binnen tien jaar verleden tijd, klik op dat 'xx reacties op huidige niveau' en selecteer 'niveau -1' uit dat lijstje. Vervolgens klik je op de 'Go!'-knop aan het eind van die regel.

Dan zou het toch echt moeten lukken.

Check trouwens ook eens in je Layoutsettings wat je paginalimiet is, het maximale aantal reacties per pagina. Misschien staat hij op een lage waarde, waardoor je reactie op een volgende pagina is terechtgekomen.

[ Voor 30% gewijzigd door Steve op 14-07-2004 02:24 ]

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Topicstarter
Steve schreef op 14 juli 2004 @ 02:18:Check trouwens ook eens in je Layoutsettings wat je paginalimiet is, het maximale aantal reacties per pagina. Misschien staat hij op een lage waarde, waardoor je reactie op een volgende pagina is terechtgekomen.
Dat is het _/-\o_ _/-\o_

Dat "volgende pagina" ding was me nog nooit opgevallen :X. Misschien iets voor in de FAQ of gedraag ik me nu echt als een n00b? Sorry voor de stommiteit in ieder geval en nogmaals bedankt!!!

[ Voor 87% gewijzigd door JoetjeF op 14-07-2004 02:35 . Reden: JoetjeF heeft het licht gezien ]

Pagina: 1