Toon posts:

KT133 chipset & ISDN PCI modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een kt7-raid met win2k prof geinstalleerd en nu krijg ik mijn tornado tipa-p modem niet aan de praat. terwijl ie het perfect doet op een INTEL systeem. Zodra ik de kaart erin zet wilt ie niet meer opstarten of ziet de kaart niet meer. Ja ik heb de laatste drivers van tornado gebruikt, voor via heb ik de 4in1 25a drivers

Weet iemand een oplossing?
Ik zelf denk dat het aan een PCI setting ligt!?!?!

PLEASE HELP ME!!!!

GReets ShaDoW

Verwijderd

Topicstarter
niemand???!??!!? :( :'(

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:54
wat bedoel je met niet aan de praat ?

PVoutput

Verwijderd

Topicstarter
niet werkend
niet draaiend
niet aan de gang
niet tot leven krijgen
.............
............
..........
........
......
...

:)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
probeer eens een ander pci slot of reset je bios eens.

ik heb met een abit bp6 (dual celeron ppga intel bx) weleens gehad dat er met geen mogelijkheid een motorola 56k pci modem in kon. het kan dus misschien weleens dat dit ook helemaal niet gaat lukken.

• eppo666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:33
ik heb een kt7 (no raid) met een conceptronic isdn kaart (pci) doet het perfekt onder 98se en onder w2k

deze zelfde kaart heeft ook in mijn vorige sys gezeten, btw een intel sys,heb nu een
athlon sys.

ik heb mijn isdn kaart in het derde pci slot zitten met daarboven in het 2e slot een intel
prolan 10/100 dan 1e slot leeg agp slot zit een geforce 2 gtsen in het vierde pci slot een soundblaster live 1024 en het 5e en 6e pci slot leeg.

ik weet niet of je hier wat aan hebt, kijk anders eend bij de faq pagina's van de fabrikanten.
Pagina: 1