Toon posts:

Franse gratis internet provider

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey

Ik ga zometeen naar frankrijk en moet voor mijn vader op zn computer daar internet regelen.
Nu vraag ik mij af , wat is een goeie franse internet provider maar dan gratis ;)

Mijn frans is niet all te best ( totaal niets eigelijk }:O )
Dus wat uitleg bij een site mag ook wel...

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
heb je dan wel een telefoonaansluiting?
ik heb thuis nog wel een cdtje van een of andere franse provider maar das 2 jaar oud en ik heb denk ik geen tijd om het op te zoeken (verhuizen)

www.wanadoo.fr biedt gratis 56k, direct link: http://www.wanadoo.fr/bin....fr/index.php%3Fid%3D1129

verder kan ik je niet echt helpen... m'n frans is vrij goed maar ja ik weet niet wat ik in moet vullen voor jou en wat je wil enzo ;)

maar als je 'zometeen' naar frankrijk gaat ben je ws al onderweg zonder internet en is de kans nogal 'petit' dat je deze post leest...

het is mss handig dit de volgende keer wat eerder te regelen :)

edit: hit deze link, download de file (~2.3mb) en voer die uit
vervolgens gewoon doorklikken, volgens mij kom je er dan wel
bij mij kwam hij zover dat hij een modem zocht en niet kon vinden (logisch, want die heb ik niet B) ) ... toen kwam het windows 'installeer een modem' geval wat ik geannuleerd heb (en dat annuleerde ook de installatie) maar het zal wel gewoon doorklikken zijn en klaar.
anders moet je nog maar ff kloten met een woordenboek

succes!

[ Voor 33% gewijzigd door Punksmurf op 14-07-2004 09:37 ]

met een hamer past alles

Verwijderd

Topicstarter
sry voor mn late reply ik ga t gelijk probeeren bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand nog alternatieven als deze niet gaat werken daar ???

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-02 11:32

Jimbolino

troep.com

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

Ga je daar wonen?? Of gewoon op vakantie? Als je inderdaad via de reguliere telefoonlijn iets gaat regelen raad ik Wanadoo ten strengste af.. Dat is zo'n beetje het ergste wat je jezelf en je vader kunt aandoen ( 10 keer opnieuw inbellen, veertig keer vragen of je het écht zeker weet of je wel online wilt... als je dan online bent wordt je zonder pardon afgesloten, waarop Wanadoo vraagt, zal ik deze keer maar niet de verbinding tot stand zetten.. Ja/Nee <--- wat moet je hier op antwoorden :+ )

Mijn vader had sowieso unlimited internet nodig (dus zowel communicatiekosten als internet voor een redelijke prijs), en er is niemand die dat biedt behalve tiscali. Dus, mochten jij en je vader daar gaan WONEN zou ik zeker voor www.tiscali.fr gaan, en anders hebben laatsgenoemde ook een gratis internet-verbinding waarvoor je alleen maar voor de communicatiekosten hoeft te betalen (ahumm, zal zo'n 2 eurocent per minuut zijn).

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:26

winnie

de poes...

Ik had een abbo op 9online.fr. Die zijn ondertussern overgenomen, tegenwoordig is het http://www.neuf.fr . Was tamelijk simpel te instaleren, maar ik snap wel wat van frans. Dus of je er veel aan hebt? Daarnaast wilden ze een adres in frankrijk hebben om wat merchandise naar toe te sturen. Zonder adres kon ik me niet aanmelden als lid.
Inbellen ging goed (altijd direct verbinding, ondanks de houtje-touwtje telefoonlijnen altijd minimaal 48kb/s, inbellen tegen gereduceerd tarief).
Ander idee is om een gratis abbo bij een nederlandse provider te nemen, die ook inbellen in het buitenland ondersteunt. Tiscali schiet me dan te binnen.
Pagina: 1