op dit moment heb ik de volgende setup:
Marantz SR7200
Marantz DV4200
NAD C520
Infinity Reference 81 MkII
Infinity Reference 31 MkII
Infinity Reference Center 100
Qua speakers wil ik wat anders. Ik heb namelijk het idee dat er met andere speakers meer uit het geheel te halen is. Vanwege de lol van het uitzoeken en bouwen, en ook budgetair gezien wil ik dus een complete set zelfbouwen.
Qua subwoofer weet ik het al. Dit wordt een Peerless XLS 10 + slave, in een kubus van ongeveer 38*38*38 cm, aangestuurd door een Marantz monoblok (modelletje tbusquet).
Qua speakers ben ik er nog niet uit. Dat komt ook omdat ik er weinig verstand van heb wat er allemaal te koop is.
De volgende punten heb ik op een rijtje gezet:
Marantz SR7200
Marantz DV4200
NAD C520
Infinity Reference 81 MkII
Infinity Reference 31 MkII
Infinity Reference Center 100
Qua speakers wil ik wat anders. Ik heb namelijk het idee dat er met andere speakers meer uit het geheel te halen is. Vanwege de lol van het uitzoeken en bouwen, en ook budgetair gezien wil ik dus een complete set zelfbouwen.
Qua subwoofer weet ik het al. Dit wordt een Peerless XLS 10 + slave, in een kubus van ongeveer 38*38*38 cm, aangestuurd door een Marantz monoblok (modelletje tbusquet).
Qua speakers ben ik er nog niet uit. Dat komt ook omdat ik er weinig verstand van heb wat er allemaal te koop is.
De volgende punten heb ik op een rijtje gezet:
- 5 identieke speakers, waarbij de center een liggende orientatie heeft.
- Ivm met de ruimte komen de speakers redelijk dicht aan de muur. Ik wil de basreflexpoort daarom aan de voorkant hebben
- ruimte van mijn dedicated HT ruimte: 4,5 m breed en 3,3 meter diep.
- budget: € 750 euro voor 5 speakerset incl. filters, excl. hout
- model boekenkastspeaker op statief, of slanke staande speaker.
- ivm kosten denk ik dat een tweeweg speaker het meest geschikt is.