Hoi! Momenteel ben ik bezig een useraccount in te richten als HomeTheatrePC account, zodat ik dit schoon van rotzooi altijd kan gebruiken, waarop myHTPC altijd draait + Hierbij heb ik dan ook mijn gewone useraccount, waarop ik internet, download en natuurlijk gewoon werk.
Nu lijkt het me ideaal, om als ik ingelogd ben op het HTPC-Account dit beeld op mn TV-Out te tonen. Dit gaat opzich wel natuurlijk, maar op het moment dat ik dan inlog op mijn gewone account ( Zonder af te melden, gewoon met het wisselen van gebruikers ) ben ik dit beeld weer kwijt.
Wat ik dus wil bereiken is het volgende
HTPC-Account ( Als ingelogd ) -> Beeld op TV-Out
Werk-Account ( Als ingelogd ) -> Beeld op monitor
Is dit, met een speciaal stukje software ( al dan niet betaald ), misschien mogelijk?
Ik draai Windows XP
Uiteraard heb ik gezocht op het forum, maar dit leverde me niets op.
Nu lijkt het me ideaal, om als ik ingelogd ben op het HTPC-Account dit beeld op mn TV-Out te tonen. Dit gaat opzich wel natuurlijk, maar op het moment dat ik dan inlog op mijn gewone account ( Zonder af te melden, gewoon met het wisselen van gebruikers ) ben ik dit beeld weer kwijt.
Wat ik dus wil bereiken is het volgende
HTPC-Account ( Als ingelogd ) -> Beeld op TV-Out
Werk-Account ( Als ingelogd ) -> Beeld op monitor
Is dit, met een speciaal stukje software ( al dan niet betaald ), misschien mogelijk?
Ik draai Windows XP
Uiteraard heb ik gezocht op het forum, maar dit leverde me niets op.
[ Voor 7% gewijzigd door Kvn op 13-07-2004 23:34 ]