Toon posts:

FTP disconnect

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eh mja beetje vaag probleem, maar ik post em maar hier want ik denk dat het me router is. Ik heb een Linksys router versie (WAP54G). Alles werkt goed op FTP na. Ik heb ftp port 21 gebruik en passive 27005 tot 27015 werkt ook prima. Ze kunnen allemaal inloggen etc. Maar na een tijdje downloaden worden ze gedisconnect.

Ik heb al 4 FTP server programmas gebruikt (guildFTPd, NofeelFTPserver, TitanFTPserver en ServU) en ze hadde allemaal precies zelfde probleem.

(((((Soms staat er ook bij Data socket error maar volges mij is dat wat anders....., normaal staat er bij error log geen error gewoon niks ze disconnecte gewoon.))))

Ik gebruik nu guildFTPd omdat ik daar et liefst mee werk :) .
PC gegevens (meer een server pc)
Celeron 1Ghz, 384 intern, Win2k SP4 uptodate en wat standaard zooi min floppy want die is eruit

ik heb het probleem ook gehad met WinXP Proff, dus ik vermoed dat er iets is met me router. De router is niet super nieuw kheb em al maandje of 2.

• digitalhardc0r3
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-03 12:44
Ik heb precies hetzelfde probleem, ook met die router. Ik vermoed ook dat het daaraan ligt. Nu maar hopen op een snelle firmware upgrade.

Nooit verwacht dat linksys nog zoveel problemen zou geven, met hun vorige versie firmware kon je niet eens online gamen... :/

Als iemand een oplossing voor het probleem heeft?

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Na een tijdje disconnect als een time-out? De FTP-server kan dat instellen. Bijvoorbeeld als de client 600 seconden niets doet, maar 'idled', dan disconnect hij automatisch..

Oh, na een tijdje downloaden..hmm

Je zegt dat je port 21 en passive port 27005 tot 27015 gebruikt. Maar wat is het nou? Gebruik je port 21 of die range? Als je port 21 gebruikt, zet dan ook port 20 ff open. En als je die range gebruikt van 27005 tot 27015, dan moet je in de client ook met 'passive mode' verbinding maken.

En welke firewall heb je? Die standaard firewall van Windows XP? Of alleen een routertje..

//edit

Aargh, dit is wel een erg oud topic 8)7

[ Voor 63% gewijzigd door NaZ- op 22-07-2006 10:20 ]

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

zozo, kick na 2 jaar... nogsteeds geen firmware updates geweest sinds die tijd dus?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?