Bepaalde favorieten zijn ineens verdwenen

Pagina: 1
Acties:

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
Sinds enige tijd merk ik met enige regelmaat op dat bepaalde favorieten, waarvan ik zeker wist dar ze erin stonden, ineens verdwenen zijn. In het begin maakte ik me er niet zodruk over maar na een tijdje was ik toch wel een aantal belangrijke bookmarks kwijt. De search wees uit dat ik de enige ben met dit probleem :/ Is er toch iemand die dit probleem herkent? Het zijn maar favorieten, maar als het ook met andere bestanden kan gebeuren voorzie ik problemen :(

Edit: Het gaat dus om Internet Explorer.

[ Voor 7% gewijzigd door Bonkdoos op 13-07-2004 23:03 ]

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

Verwijderd

Ben je de enige die gebruik maakt van de pc? Of heb je een vervelend broertje dat je zit te vervelen... ;)

Zit er een regelmaat in? Qua verwijderden? Zijn het steeds dezelfde of iedere keer een ander?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

WOS >> SA

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 23:01:
Ben je de enige die gebruik maakt van de pc? Of heb je een vervelend broertje dat je zit te vervelen... ;)

Zit er een regelmaat in? Qua verwijderden? Zijn het steeds dezelfde of iedere keer een ander?
Ja ik ben de enige die gebruik maakt van de pc. Een echte regelmaat kan ik niet ontdekken. Ik zat te denken aan spybot en ad-aware. Die programma's had ik laatst gebruikt om spam op te ruimen. Maar mijn favorieten zijn toch geen spam :(

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

Verwijderd

Bonkdoos schreef op 13 juli 2004 @ 23:06:
[...]

Ja ik ben de enige die gebruik maakt van de pc. Een echte regelmaat kan ik niet ontdekken. Ik zat te denken aan spybot en ad-aware. Die programma's had ik laatst gebruikt om spam op te ruimen. Maar mijn favorieten zijn toch geen spam :(
Dan kan wel. Je hebt bijvoorbeeld adware zoals Topotun die je Favorieten aanvult. Maar adware die je favorieten Gedeeltelijk verwijdert heb ik nog nooit van gehoort? :?

Ik zou verder geen oplossing ervoor hebben als inderdaad een keer adware programma's draaien en controleren en op virussen scannen.