Toon posts:

Mpeg filmpje stopt na +/- 2 minuten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vreemd verschijnsel,

Ik heb, pak em beet, een filmje van een uur. Na ongeveer 2 minuten stopt het beeld en kan ik niet verder kijken.
Als ik begin met afspelen en ik scroll de balk onderaan mijn Windows media player verder de film in dan zie ik een lopend dtsukje en na ongeveer 2 minuten kapt het beeld er weer mee. Het enige dat ik zie is een stilstaand beeld.

Is dit inmiddels een bekend verschijnsel ?

De film heb ik in z'n geheel op harde schijf staan en toch speelt ie maar 2 minuten. In de totale lengte van de film geeft ie aan dat ie maar bv 3 minuten heeft ofzo, terwijl wel de hele film erop staat (daar kom ik dan weer achter door m'n scroll balkje naar het einde van de film te schuiven). Maar de player blijft maar hooguit 2 minuten spelen.....

Kan iemand hier iets mee ?

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-08 16:31
Iets meer informatie geven, over codering en dergelijke. Misschien ligt het aan errors, probeer eens BSPlayer.

Verwijderd

Mijn ervaring is dat media player nog wel eens wil hangen, probeer VLC eens, ik speel daar zowat alles op Succes

Verwijderd

Topicstarter
Nevie schreef op 13 juli 2004 @ 22:43:
Iets meer informatie geven, over codering en dergelijke. Misschien ligt het aan errors, probeer eens BSPlayer.
Errors krijg ik niet. Maar ik ga die BSPlayer eens proberen....

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-08 16:31
Errors in het filmpje zelf bedoel ik, mediaplayer blijft bij mij ook weleens hangen in een filmpje, iets doorspoelen en hij gaat weer verder, maar om de 2 minuten problemen geven doet ie niet.