Ik wil een dvdspeler kopen voor de tv

Pagina: 1
Acties:

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:24

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Topicstarter
Ik wil volgende maand een dvdspeler gaan kopen. Het liefst een regiovrije met mp3 ondersteuning en het liefst een macrovision crack ingebouwd. Welke moet ik kopen? het liefst koop ik er een waar je films gratis bij krijgt. Of zo'n aanbieding als de makro laatst had: koop 20 films krijg een speler erbij. IK hoop dat jullie me kunnen helpen

• maupie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-12-2024
Ik heb zelf een yamakawa, da's met de nieuwe firmware upgrade wel een aardig apparaat voor weinig. Alles softwarematig in te stellen (macrovision, regio) Anders wordt het toch ombouwen. Alleen moet je toch rekening gaan houden met de nieuwe dvd beveiliging. Die tjekt of je speler hardwarematig is gemod

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Ik heb zelf een speler die je beschrijft, alleen dat macrovision uitschakelen is illegaal en is (geloof ik) er inmidels er weer af gehaald.
Kijk anders hier maar eens...

www.divido.nl

What the heart requires may never be understood by the mind!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:24

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Topicstarter
Maar zit daar wel een behoorlijk mpeg chip in? ik moet wel een goed beeld hebben natuurlijk, niet zoiets als een playstation 2 wat gewoon zuigt :P

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:33

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Als eerste zou ik zeggen: Al genoeg topics over dit onderwerp, gebruik de search functie |:( . Maar omdat ik je inmiddels al een tijdje ken ;) help ik je toch ff *D

Ik heb zelf de Yamakawa 715 gekocht. Deze ondersteund alles (MP3,VCD,S-VCD,DVD), heeft [b] géén [b] ingebouwde Dolby decoder, maar deze zit toch in mijn receiver dus da's niet zo'n probleem voor mij. Hij leest alle cd's/DVD's perfect (zelfs geen probs met DVD's uit de videotheek, die er toch niet altijd even goed uit zien :r)
Ook is de DiViDo aan te raden, of de Revoy. Deze zijn vergelijkbaar met de Yamakawa, maar hier heb ik zelf geen ervaringen mee. Ik zou iig zeker gaan voor een speler van een 3rd party bedrijf ipv 1 van de major bedrijven (Philips, Sony, Enz) waarvan de spelers minder functionaliteit hebben, en nog duurder zijn ook !
Ik hoop je genoeg te hebben geholpen, zo niet weet je me te vinden ! :)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:12

Jag

Geen dingen over cracks, anders krijg je de eer van mijn eerste slotje.

Jag

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Op zondag 24 december 2000 22:15 schreef LoCuTuS2000 het volgende:
Maar zit daar wel een behoorlijk mpeg chip in? ik moet wel een goed beeld hebben natuurlijk, niet zoiets als een playstation 2 wat gewoon zuigt :P
Ja, je kan MP3tjes afspelen, maakt niet uit of ze in directories staan. Maar dat kan je gewoon lezen op die site.

What the heart requires may never be understood by the mind!

Pagina: 1