Toon posts:

[cleaner] op zoek naar goede cleaner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
had atijd een goede cleaner op mijn compu staan, echter moest deze laast formateren, en ben vergeten hoe deze nu precies hete. Heb 'em gedownload van download.com, maar kan deze nu nergens meer vinden, ook de naam is me ontschoten.

Wil ff weten welke jullie een goede cleaner vinden, wat ie moet doen is:
internet sporen wissen (URLs + cache) + mijn recent files van bv Windows media player en mijn "recent Items" leegmaken.

Liefst freeware, maar hoeft niet presee.

Ik heb via de ratings van download.com al wel "ilSystem Wiper" geprobeerd, daar deze veel gedownload wordt en goede raitings had, tot dat ik na restart merkte dat deze ook maar meteen al mijn instelling van Win XP had gedelete en tot overmaat van ramp ook maar meteen wat spyware had geinstalled. Dat dus nooit meer, vandaar mijn vraag aan jullie:

welke gebruiken jullie en vinden jullie pretig werken. (ben dus alleen opzoek naar de specificaties die ik aangaaf, niet meteen hele Temp files legen en mijn Register checken -- thx

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik vind BeClean wel een handig ding :)

edit: zit wel een registery cleaner in, maar dat kan je dan uitvinken zoals je op het screenshotje kan zien:
Afbeeldingslocatie: http://boozet.xepher.net/beclean/images/beclean_main.gif

[ Voor 66% gewijzigd door mjszwo op 13-07-2004 21:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
ziet er goed en SIMPEL uit, ga 'em meteen installen.

ZEg, draai 'em net en meteen al 7 files uit mijn register gehaald. Dit terwijl ik gisteren een clean install van XP heb gedraaid, en misschien 10 poggies heb geinstaleerd, is dat normaal, en wat voor bestanden zijn dat dan (ben niet zo thuis met dat register gedoen)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 21:43 ]

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 21:40:
ziet er goed en SIMPEL uit, ga 'em meteen installen.

ZEg, draai 'em net en meteen al 7 files uit mijn register gehaald. Dit terwijl ik gisteren een clean install van XP heb gedraaid, en misschien 10 poggies heb geinstaleerd, is dat normaal, en wat voor bestanden zijn dat dan (ben niet zo thuis met dat register gedoen)
ja dat is wel normaal... in je register staat ook welke bestanden door jou geopend zijn, en o.a. dat sloopt hij eruit :)