Pioneer DVD-rom DVD_104 speelt geen DVD's af???

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• utlover
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-04 15:15
Ik heb deze dvd-speler ingebouwd en de WindDVD software (versie 1.2.93) geinstalleerd. Ik dacht dat het zo wel moest werken, maar ik hoor alleen maar wat tikken van de Pioneer en WinDVD weigert dienst. Moet ik nog een speciale driver voor die Pioneer installeren, heeft iemand die of kan iemand me helpen? CD-roms worden wel goed gelezen.

Bvd, Stefan

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Ik ben ook in bezit van de Pioneer 104F, zonder problemen. Ik begrijp niet helemaal wat je probleem precies is. Wat voor DVD's probeer je te gebruiken ?, films of data DVD.

Als je films wil afspelen installeer dan eens Cinemaster 99 (voor software matig DVD film kijken).

Verder zou ik zeggen kijk eens op www.dvdutils.com voor verdere info want ik heb nog nooit problemen met deze speler gehad.. zelfs niet na cracken van de regiocode >:)

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Sorry het is natuurlijk de pioneer 104S (slot-in)

• bastichelaar
  • Laatst online: 28-08 20:12
Bij mij draait hij ook pfect met PowerDVD! Probeer gewoon ff andere DVD software!

• utlover
Ik probeer een DVD met video clips te bekijken. IK zal eens gaan kijken op die site. Wordt vervolgd...

Wat ik nog niet gemeld had: ik heb een OEM gekocht en eringezet. Daar zaten dus geen drivers bij. Windows heeft hem wel herkend, maar heb jij bij je Pioneer wel drivers erbij gekregen en/of weet je een url waar deze te krijgen zijn?

Verwijderd

je moet de software (vooral bij Cinemaster) wel goed instellen voor oa je videokaart, heb hier ook een 104F (regiovrije versie van de 104 dus) en na wat kloten met DVDgenie lukt het allemaal wel met cinemaster (geeft het beste resultaat)

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

inderdaad heb ik geen drivers nodig gehad voor windows. Gewoon autodetectie en hoppa !

• utlover
Is er iemand met ervaring van instellen van WinDVD? Ik heb helemaal niks ingesteld. Moeten er nog instelingen gemaakt worden in de software?

Verwijderd

je kunt met DVD-genie nog een paar instellingen maken, maar volgens mij niets echt belangerijks (aantal audiokanalen e.d.)

• utlover
Bedankt voor de reacties zover. Ik weet nu tenminste dat er geen driver geinstalleerd hoeft te worden voor de dvd. Ik ga van het weekend de firmware flashen en met dvdgenie settings uitproberen...
Pagina: 1