Toon posts:

Ondertiteling bij Bellagio AD 2020 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een Bellagio AD 2020 DVD/Divx spelert gekocht. Ik krijg alleen geen ondertiteling aan de praat. Tevens ben ik benieuwd hoe je kan zien wat voor firmware versie er op staat. Dit aangezien er een versie beschikbaar is om te downloaden op de Bellagio homepage, maar ik dit natuurlijk niet hoef te doen als de speler al die versie heeft.

Wie heeft deze speler, wat vind je ervan, maar vooral wie heeft het antwoord op bovenstaande vragen?

Verwijderd

zijn de ondertitelingen wel in de film gezet en niet als los bestand op de cd
want dan pakt ie hem niet

Verwijderd

Topicstarter
hehe ja daar gaat het juist om natuurlijk dat ie wel een los bestandje kan pakken,... of zou deze player het helemaal niet ondersteunen?

Het verbaast me dat zo weinig mensen deze speler lijken te hebben of er iets van weten,... zie via google ook wel wat duitse sites die er over "reppen"... maar verder nieveul.

Verwijderd

Topicstarter
De reacties zijn overweldigend :9

Ik heb net de firmware es geupdate naar de nieuwere. Ik zie geen verschil in wat er daarvoor was.
Nog geen ondertiteling en nog steeds staat het beeld een beetje scheef, de zwarte balken zijn dus rechts en links niet even hoog zeg maar.

Maar verder vin ik het wel een leuk spelertje die tot nu toe alles netjes draait.

Verwijderd

Nadat je een firmware update uitvoert, heeft deze speler ondersteuning van srt bestanden.

update:
http://www.bellagio-home.com/