T610 headset met boom gemonteerde microfoon

Pagina: 1
Acties:

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een headset voor mijn net aangeschafte SonyEricsson T610.
Ik wil een headset waar je geen knopje in je oor hoeft te douwen, dat vind ik namelijk niet zo fijn zitten. Aangezien BlueTooth headsets schreeuwend duur zijn, ze baterijen nodig hebben en afgeluisterd kunnen worden heb ik leiver een draadje.

De plantronics M-120 komt in heel erg de buurt, maar die kan ik nergens vinden in de pricewatch of de paar websites die ik ken op GSM gebied (dat zijn er overigens heel weinig) en ik ben er nog niet achter of er ook een T610 compatible versie van is. (stekkertje)

Het liefst gebruik ik geen adapter om dit te bereiken, dat schiet denk ik te snel los als ik met de telefoon in mijn broekzak rondloop, maar als het niet anders kan dan moet het maar.

[EDIT]
Ik zie net dat je met veel BT headsets wel met een druk op de knop van je headset gesprekken kan aannemen. Is dat alleen mogelijk met non-BT headsets?

[ Voor 12% gewijzigd door ocf81 op 13-07-2004 21:01 . Reden: extra vraag ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Nu was ik vanavond op de braderie in Ermelo en daar lag in zowat elk kraampje dat telefoon zooi verkocht een headset die je om je oor moest hangen. Deze lijken erg op Bluetooth headsets maar deze waren wel met draad. Nu weet ik de prijs en de kwaliteit van die dingen niet, maar als er een keer iets van een braderie bij je in de buurt is kun je natuurlijk altijd even kijken.

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Hmm, ik kan het proberen, maar ik ben nogal onbekend met de data etc waarop er hier braderieën worden geörganiseerd in Enschede.

Weet iemand nog goede sites die dit soort spul verkopen tegen zachtere prijzen? (PW heeft nogal weinig BT onderdelen in de lijst staan)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

In Enschede staat op zaterdag altijd zo'n GSMturk op de markt, die verkoopt dat soort headsets. Kheb er zelf 1 voor de nokia gekocht, was €5 geloof ik.