bijna alle default shaders welke met programmas zoals ATI Render Monkey / NVIDIA FX Composer / of ShaderWorks meegeleverd worden zijn gecompiled met PS 2.0 of hoger. Soms omdat het nodig is , maar soms ook niet, dit daar ik demos heb gezien welke dezelfde effecten hadden, maar wel renderden op mijn laptop. Wel mijn videocard is een ati radeon 9200, en ondersteund max PS 1.4, dus ik kan nu geen enkele shader mee bekijken 
Mijn vraag is dus, als jullie met deze proggies werken (trouwens alle free ware voor de gene die het willen uitproberen) hoe ik sommige van deze shaders kan converten van PS 2.0 naar PS 1.4, zodat ze voor een breder publiek toegangkelijk zijn.
Heb zelf onvoldoende kennis van de programmas en HLSL in bijzonder om dat zelf te kunnen -- dank
Mijn vraag is dus, als jullie met deze proggies werken (trouwens alle free ware voor de gene die het willen uitproberen) hoe ik sommige van deze shaders kan converten van PS 2.0 naar PS 1.4, zodat ze voor een breder publiek toegangkelijk zijn.
Heb zelf onvoldoende kennis van de programmas en HLSL in bijzonder om dat zelf te kunnen -- dank