10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Verwijderd
Dan is dat toch een hele mooie KerstFlush ! 
Ik nu op dit moment bezig om m'n 19025 gespaarde blokjes te flushen
Mijn kerstgroet voor AT 
Ik denk dat het inderdaad beter is dat mensen voor oud&nieuw al flushen, ander kan het wel eens heel goed zo zijn dat Dnet het niet aan kan. En dat zou zonde zijn.
Ik nu op dit moment bezig om m'n 19025 gespaarde blokjes te flushen
Ik denk dat het inderdaad beter is dat mensen voor oud&nieuw al flushen, ander kan het wel eens heel goed zo zijn dat Dnet het niet aan kan. En dat zou zonde zijn.
Verwijderd
Hmm, daar heb ik nog niet aan ged8. dan bewaar ik ze nog wel ff tot m'n verjaardag, die is er toch vlak na...Ik denk dat het inderdaad beter is dat mensen voor oud al flushen, ander kan het wel eens heel goed zo zijn dat Dnet het niet aan kan. En dat zou zonde zijn.
als ze oud en nieuw niet aankunnen dan kunnen ze 1ste kerstdag dus ook nie aan wanteee die 1,5M van ons slaat aan + nog de al die andere mensen die gespaard hebben voor 1ste kerstdag + het gewone dagelijkse flush ... ik denk dat wij morgen wel eens richting 5 Miljoen gaan
en dan hebbik het alleen al over DPC, kerst is niet net zoals sinterklaas lokaal maar globaal ik denk dat die jappen en die russen ook wel genoeg gespaard hebben ... en TA ook natuurlijk dus
en dan hebbik het alleen al over DPC, kerst is niet net zoals sinterklaas lokaal maar globaal ik denk dat die jappen en die russen ook wel genoeg gespaard hebben ... en TA ook natuurlijk dus
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
Verwijderd
I'R Cows
Ik denk dat jullie score 1.4M gaat worden.
Mijn buff-out is 1.43MB groot en dat zijn 200000 blokjes.
Jullie hebben 7x zoveel is een buff-out van 10MB met 1.4M aan blokjes, dus 20MB aan randoms. (tenzij er veel packets met 1 wu door D.net aan jullie gegeven zijn)
Dat lijkt erg veel maar volgens mij is 1MB aan randoms ongeveer 8000 blokjes dus in totaal 160000 randoms.
Iig blijft het een mooie score:)
Jullie hebben 7x zoveel is een buff-out van 10MB met 1.4M aan blokjes, dus 20MB aan randoms. (tenzij er veel packets met 1 wu door D.net aan jullie gegeven zijn)
Dat lijkt erg veel maar volgens mij is 1MB aan randoms ongeveer 8000 blokjes dus in totaal 160000 randoms.
Verwijderd
Als ik gelijk heb zal het nog spannend worden of jullie het record van Graasland gaan verbeteren.
Ik hoopt het iig wel:)
Ik hoopt het iig wel:)
Aan de grootte van de buffer kun je alleen helaas niet zien hoeveel wu's erin zitten. Wel hoeveel packets er in zitten (8 + 124 * aantal packets in bytes is de grootte van je buff-out of buff-in). Aangezien packets verschillende aantallen wu's kunnen bevatten (tussen de 1 en de 32) kun je daaraan niet zien hoeveel wu's erin zitten.
[removed]
Verwijderd
Redwing
Op zich heb je gelijk, aan 1 buffer kan je geen conclusies verbinden maar wel in vergelijking met een andere buffer.
1 random wordt weggeschreven met 132 bytes, (net zoveel als een packet met 32 wu's) 8 randoms is dus 1KB. 1MB is dus 8000 randoms.
Volgens mij de enige verklaring voor de 30MB van I'R cows, anders zouden ze, gerelateerd aan mijn buff-out, 4M moeten hebben.
Op zich heb je gelijk, aan 1 buffer kan je geen conclusies verbinden maar wel in vergelijking met een andere buffer.
1 random wordt weggeschreven met 132 bytes, (net zoveel als een packet met 32 wu's) 8 randoms is dus 1KB. 1MB is dus 8000 randoms.
Volgens mij de enige verklaring voor de 30MB van I'R cows, anders zouden ze, gerelateerd aan mijn buff-out, 4M moeten hebben.
En? Dat is toch ook een lekkere flush?Op maandag 25 december 2000 10:15 schreef jolly het volgende:
Redwing
Juist deze komen er ook aan:
[Dec 25 09:08:50 UTC] 508 RC5 packets (10017 work units) are in buff-out.rc5
.....10%.....20%.....30%.....40%.....50%..
[Dec 25 09:08:50 UTC] 508 RC5 packets (10017 work units) are in buff-out.rc5
.....10%.....20%.....30%.....40%.....50%..
Ik zou zeggen: Gewoon de pproxy een consolelog laten genereren (even prutsen in de .ini file). Daarin staat dan precies hoeveel blokjes er in de buffer-out zitten.
Jolly, toch niet helemaal waar, als je van distributed nl. veel kleine packets krijgt groeit je buffer ook heel snel. Ikzelf heb hier al een paar keer gehad dat ondanks dat ik 2 PC's heb die allebei rechtstreeks bij distributed halen, ik een buffer had van 10 MB, en eentje van nog geen 1 MB terwijl er in allebei evenveel wu's zaten. Maar meestal klopt het inderdaad aardig.
[removed]
Verwijderd
Redwing, je hebt weer gelijk maar dat had ik ook al aangegeven in een eerdere posting.
Een paar maanden geleden kreeg je van D.net ongelovelijk veel kleine packets maar dat is de laatste tijd gelukkig over. Het moest hier dus haast wel om randoms gaan.
Een paar maanden geleden kreeg je van D.net ongelovelijk veel kleine packets maar dat is de laatste tijd gelukkig over. Het moest hier dus haast wel om randoms gaan.
Op maandag 25 december 2000 09:44 schreef jolly het volgende:
I'R Cows
Pagina: 1